حقانیت شیعه و رد شبهات

نقد وهابیت و اهل سنت | نقد آیین زرتشتی و باستان گرایان | نقد مسیحیت | وبلاگ شخصی فرشید شرفی

حقانیت شیعه و رد شبهات

نقد وهابیت و اهل سنت | نقد آیین زرتشتی و باستان گرایان | نقد مسیحیت | وبلاگ شخصی فرشید شرفی

حقانیت شیعه و رد شبهات

فرشید شرفی | پژوهشگر قرآن، حدیث، کلام و ادیان و مذاهب

* به علت کمبود وقت از ترجمه ی متون درخواستی جدا معذوریم

* شبهات و سوالات علمی خود را در قسمت نظرات ارسال کنید تا در صف سوالات قرار گرفته و به آن پاسخ داده شود (به سؤالات تکراری به هیچ وجه پاسخ داده نمی شود)

* برای دسترسی آسان به موضوعات مورد نظرتان، از قسمت " طبقه بندی موضوعی " استفاده کنید

* در صورت خرابی و یا لود نشدن تصاویر و مطالب به ما اطلاع دهید

* نقل و درج مطالب موجود در وبلاگ به نام شخص یا مؤسسه ای خاص در هر تارنمای اینترنتی و غیر از آن شرعا حرام می باشد (نقل همراه با ذکر منبع یا بدون اشاره به شخص و مؤسسه ای خاص جایز می باشد)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

مشاهده ی برنامه ی اینترنتی بن بست (قسمت ششم) : (آپارات)  (یوتیوب)

در این قسمت توضیحاتی کلی و مقدماتی در مورد سرقت های علمی سید کمال حیدری داده می شود تا در برنامه های بعدی به صورت مصداقی به بخشی از سرقت های علمی نامبرده اشاره شود.

نظرات  (۴)

سلام
چندمقاله اخر نقد کمال حیدری رو مطالعه کردم.خیلی با جزییات و متقن نقد کردید.تقریبا جای هیچ شک و شبهه ای نمی مونه.اما در کامنتی خوندم که دوستداران ایشون ادعا کردند ایشون آراشون به امام و رهبری نزدیک هست...نمیدونم چرا به این فرمایش امام توجه نمی کنند که فرمودن هروقت دیدید دشمن ازتون تعریف می کنه بدونید یه جای کارتون اشتباه هست.خب الان شبکه های وهابی که به اهل بیت توهین می کنند دارن از جناب حیدری با احترام یاد می کنند نظر طرفداران جناب حیدری چیه؟
پاسخ:
وعلیکم السلام.

با تشکر از نظر شما.

موفق باشید.
باسمهتعالی
سلام بر شما 
لطفا قسمت هفتم را منتشر کنید . زیرا تا قشمت ششمئفقطکلی گوئی و توهین وتشر و تهمت ودروغ و.... بود . که خودتون بهتر از من به این نکات آگاهید.
سر اصل مطلب بروید و "مصادیق سرقتهای علمی " ایشان را عنوان کنید.
پاسخ:
وعلیکم السلام.

لطفا بفرمایید کجا توهین بود ؟! این که کمال حیدری بر علماء دروغ بسته و سرقت علمی داره توهین هست ؟! این که علماء و مراجع ،کمال حیدری رو گمراه و گمراه گر دونسته اند توهین هست ؟ً! ما چندین ماهه خواستیم فقط و فقط در برابر یک دروغ کمال حیدری (مثلا دروغ بستنش بر آیت الله حکیم) پاسخی داده بشه اما دریغ از یک پاسخ !!!

مصادیق سرقت های علمی هم اینجا [کلیک کنید] وجود داره ! بفرمایید ببینیم پاسخی دارید یا خیر ؟!

دروغ گویی و سارق علمی بودن و ضال و مضل بودن کمال حیدری (به تصریح مراجع) با هوچی گری قابل انکار نیست.

موفق باشید.
وای خدایا خسته شدیم از این همه کلی گویی و جانب داری بیجا و انواع اتهامات از جانب شاگردهای کمال حیدری...باور کنید با این ادبیات و خط مشی که دارید فقط ابروی استادتون رو می برید برادر عزیز.
کسی که برای اولین بار به اینجا سر میزنه نقدها رو میخونه جواب های شمارو هم می بینه حتی اگر سواد دینی هم نداشته باشه می فهمه که چقدر شما در دفاع از افاضات استادتون دستتون خالیه.
تو اینستاگرام کمال حیدری همیشه می بینم صدتا صدتا دورش می ایستن و تو کلاساش باهاش عکس می گیرن با کلی لایک و ارزوی شادباش و سلامت و سعادت....اما یکیشون نیومد درباره افاضات استادش درباره حضرت ولی عصر پاسخی بده حتما اونجا مرتب جمکران هم میرید!!!پای صحبت اینم درباره ائمه و حضرت حجت می شینید!!
صدها نفر شما رو می بینند،ایا این رویه رو در شان خودتون می بینید واقعا؟
سلام
- سارق ف سرقت علمیب ،گمراه ،گمراهگر، دروغگو و...... که بارها وبارها در این 6 قسمت نثار ایشان کردید ،توهین نیست ؟؟!!!!!
- دروغ بستن ایشان به آیه الله حکیم را با ذکر سند ومدرک ذکر کنید. کلی گوئی کافیست .این دروغ چه بوده ؟
- مصادیق دروغهای علمی که با دو کلمه " ... اینجا کلیک کنید" را در برنامه های 6 گانه تان ندیدم . ظاهرا قرار است در برنامه های بعدی عنوان کنید. بنده 6 برنامه منتشر شده شما را دیده ام واین مصادیق را ندیدم.
ضمن اینکه اینگونه برداشتها مصداق سرقت علمی نیست . اگر دوعالم دینی در خصوص یک موضوع عقیدتی یا فقهی دارای دیدگاه مشترکی باشند به این سرقت علمی نمیگویند. مثلا در موضوع  توحید و نبوت و...حتی در فروع دین مثل نحوه نماز خواندن و حرام وحلال و.... بسیاری از مراجع تقلید دیدگاه یکسانی دارند. آیا اینها را سرقت علمی میگویند؟؟!!!!
دروغگو بودن ، ضال ومضل بودن ایشان توسط کدام مرجع عنوان گردیده؟آیا منظورتان از " مراجع" ، همه آنان هستند یا محدود  ومعدودند. ؟ آیا علت نظرشان را هم گفته اند؟ دلیل واضح و روشن آنان چیست؟ وطبق کدام نظر آیه الله حیدری ،چنین دیدگاهی دارند؟  
پاسخ:
وعلیکم السلام

جناب احمد عزیز؛

اولا : خیر به هیچ وجه توهین نیست و چیزی خارج از کلام علماء و همچنین خارج از حقیقت نگفتیم ! در مورد «سرقت علمی» ما ثابت کرده ایم و تا این لحظه 31 مورد از سرقت های علمی نامبرده را در وبلاگ قرار داده ایم که در آینده به این تعداد اضافه هم خواهد شد. [کلیک کنید] در مورد «گمراه» و «گمراه» گر بودن هم ما کلام علماء را تکرار کرده ایم مانند بیانیه ی صادر شده از مدرس آیت الله العظمی شیخ میرزا جواد تبریزی رحمه الله. [کلیک کنید]

بنا بر این توهینی در کار نیست. (حتی نماینده ی تام الاختیار یکی از مراجع تقلید، کمال حیدری رو «لعن» کرده که اجازه ی نشر فایل صوتی و تاییدیه هم از خود ایشون داریم و اگر زمانی لازم بشه منتشر خواهیم کرد)

ثانیا : مصادیق دروغ های کمال حیدری و سرقت های وی هنوز در برنامه های تصویری ارائه نشده است و در قسمت های بعدی فقط به چند نمونه از آن ها اشاره خواهد شد و نه همه ی آن ها چرا که هدف ما در برنامه ی اینترنتی بن بست پرداختن به تفکرات و جریان های انحرافی مختلف است و نه فقط کمال حیدری.در قسمت 7 تا 11 از برنامه ی اینترنتی بن بست به این موارد به صورت مختصر خواهیم پرداخت و برنامه ها ضبط شده اما چون مشغله ی فراوان داشته ایم هنوز تدوین آن ها کامل نشده است.

ثالثا : دروغ بستن ایشان بر آیت الله حکیم در وبلاگ موجود هست و اگر کمی زحمت جست و جو هم به خودتون میدادید و یا در کانال ما عضو می بودید به راحتی اون رو پیدا میکردید.به این لینک [کلیک کنید] مراجعه کنید.

رابعا : فرموده اید این برداشت ها سرقت علمی نیست !!! این حرفتان حقیقتا مضحک و خلاف تمام استانداردهای علمی هم در حوزه ی علمیه و هم در مجامع دانشگاهی هست و در اولین قسمت از مطالب مکتوبمون در وبلاگ هم که تحت عنوان مقدمه ای بر سرقت های علمی کمال حیدری منتشر شده [کلیک کنید] اتفاقا طبق مقالات علمی تعریف سرقت علمی رو آورده ایم تا بهانه هایی از این دست دیگه مطرح نشه اما متاسفانه شما مطلبی خلاف واقع و خلاف علم رو مطرح کردید و این عجیب هست !

نکته ی دیگه این که بسیاری از علماء در مطالب مختلفی با هم همفکر هستند اما این جواز سرقت علمی رو صادر نمیکنه !!! بلکه در چنین مواردی دو کار میکنند.یا این که از زبان خودشون و با قلم خودشون و با الفاظ خودشون مطالب رو طرح میکنن و یا این که عین همون الفاظ شخص مورد نظر رو میارن و در پایان ارجاع میدن به منبع اصلی و میگن ما از فلان جا این الفاظ رو آورده ایم.اگر کسی عین الفاظ و عبارات دیگران رو در کتب خودش کپی پیست کنه و هیچ ارجاع نده این مصداق بدترین نوع از انواع سرقت های علمی هست و امروزه در مجامع حوزوی و دانشگاهی هم پایان نامه ها و مقالات رو بررسی میکنن و حتی در حد یک جمله هم باشه تذکر داده میشه و در حکم امتیاز منفی هست ! به شدت هم برخورد میشه ! لطفا در این مورد کمی از حوزوی ها و دانشگاهی هایی که پایان نامه و مقاله و کتاب نوشته اند سوال کنید تا مطمئن بشید از صدق سخنان ما.به علاوه انواع دیگری از سرقت هست که از دید ما خیلی خفیف هست اما با اون ها هم به شدت برخورد میکنن چه برسه به این نوع از سرقت علمی که کمال حیدری و موسسه ی تحت نظر وی مرتکب شده اند و عین الفاظ و عبارات کتب دیگران رو کپی پیست کرده اند ! (نظر یکسان داشتن با کپی پیست کردن از دیگران که بدترین نوع سرقت علمی در مجامع علمی به حساب میاد از زمین تا آسمون فرق داره - بعضا مقالات و پایان نامه ها و حتی کتاب هایی هستند که به دلیل سرقت علمی(سرقت الفاظ و عبارات) حتی در حد یک جمله (و نه چند صفحه مثل کمال حیدری) دچار مشکلات جدی شده اند)

خامسا : گمراه بودن و منحرف بودن کمال حیدری رو بسیاری از علماء و مراجع و محققین مطرح کرده اند و به یک موردش در بالا اشاره کردیم.همچنین میتونید به بیانیه ی چند تن از اساتید حوزه که در کانال ما و در اینترنت موجوده و همچنین بیانیه ی دو مرجع تقلید، آیات عظام صافی و وحید خراسانی، مراجعه کنید. (گرچه بنده به شخصه با برخی از بند های اون بیانیه ها موافق نیستم)

ان شاء الله در آینده ی نزدیک در مورد نظر علماء و مراجع و محققین در مورد این فرد و کشف اکاذیب وی از سوی علماء و مراجع و محققین بیشتر خوهیم نوشت تا دیدگاه علماء نسبت به این فرد بیش از پیش مشخص بشه.

سادسا : از شما دعوت میکنیم که حتما نقدهای ما در وبلاگ به ایشون رو که به صورت مکتوب هست مطالعه بفرمایید به صورت دقیق و در موردش تحقیق کنید و هیچ اصرار و انتظاری هم نداریم که سخن ما رو بپذیرید.

نقد ها از طریق این لینک [کلیک کنید] در دسترس هستند.  (دقت داشته باشید که در برنامه های تصویری ما فرصت پرداختن کامل به موارد مربوط به دروغ ها و سرقت های علمی این شخص به دلیل کثرتش رو نداریم و از باب نمونه فقط به مواردی اشاره شده)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Flag Counter