حقانیت شیعه و رد شبهات

نقد وهابیت و اهل سنت | نقد آیین زرتشتی و باستان گرایان | نقد مسیحیت | وبلاگ شخصی فرشید شرفی

حقانیت شیعه و رد شبهات

نقد وهابیت و اهل سنت | نقد آیین زرتشتی و باستان گرایان | نقد مسیحیت | وبلاگ شخصی فرشید شرفی

حقانیت شیعه و رد شبهات

فرشید شرفی | پژوهشگر قرآن، حدیث، کلام و ادیان و مذاهب

* به علت کمبود وقت از ترجمه ی متون درخواستی جدا معذوریم

* شبهات و سوالات علمی خود را در قسمت نظرات ارسال کنید تا در صف سوالات قرار گرفته و به آن پاسخ داده شود (به سؤالات تکراری به هیچ وجه پاسخ داده نمی شود)

* برای دسترسی آسان به موضوعات مورد نظرتان، از قسمت " طبقه بندی موضوعی " استفاده کنید

* در صورت خرابی و یا لود نشدن تصاویر و مطالب به ما اطلاع دهید

* نقل و درج مطالب موجود در وبلاگ به نام شخص یا مؤسسه ای خاص در هر تارنمای اینترنتی و غیر از آن شرعا حرام می باشد (نقل همراه با ذکر منبع یا بدون اشاره به شخص و مؤسسه ای خاص جایز می باشد)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

دروغ بستن سید کمال حیدری بر صاحب کتاب «روضات الجنات» و تناقض وی در مورد استدلال به کتاب «فرائد السمطین»

ما پیش از این در مورد ضرورت و چرایی نقد آراء و افکار و اثبات تناقضات و تدلیس ها و دروغ های سید کمال حیدری صحبت کردیم که اکیدا توصیه می کنیم تا قبل از مطالعه ی این مطلب ، لینک زیر را مطالعه کنید :

http://al-shia.blog.ir/post/663

یکی از ویژگی های ناپسند در روش «سید کمال حیدری» دروغ بستن بر علماء و نسبت دادن اقوال و عقائد به آنان می باشد که در حقیقت به آن باور ندارند یا حتی به خلاف آن معتقدند !

سید کمال حیدری در جلسه ی درس خارج فقه خود تحت عنوان «مفاتیح عملیة الاستنباط الفقهی» ،جلسه ی 460، در تاریخ 19 ذی الحجة 1435 هـ از دقیقه ی 16 و ثانیه ی 04 تا دقیقه ی 16 و ثانیه ی 26 می گوید :

وهذه بعض الروایات التی ینقلوها من فرائد السمطین وقندوزی وحنفی هذا کلها مجعولة وکل قیمة ما فیها لأنه فرائد السمطین صاحب روضات الجنات یقول شیعی ولکن نحن نذهب من هنا ومن هنا قال فی فرائد السمطین وهو متهم بالتشیع هذا الرجل .....

مشاهده ی جلسه ی درسی فوق به صورت تصویری :

http://alhaydari.com/ar/2014/10/54681

مطالعه ی متن پیاده شده از جلسه ی درسی فوق :

http://alhaydari.com/ar/2014/10/54678

و این ها بعضی از روایاتی است که از «فرائد السمطین» و «قندوزی حنفی» نقل می کنند و همه ی آن ها جعلی است و هیچ ارزشی ندارد چرا که صاحب کتاب روضات الجنات می گوید صاحب فرائد السمطین شیعی است اما ما این طرف و آن طرف می رویم و می گوییم در فرائد السمطین چنین گفته است در حالی که صاحب این کتاب متهم به تشیع است .....

ملاحظه می فرمایید که سید کمال حیدری مدعی شده است که صاحب کتاب «روضات الجنات» ، صاحب کتاب «فرائد السمطین» را شیعی می داند و در نتیجه استدلال به این کتاب هیچ ارزشی ندارد.

در اینجا ما به دو نکته ی مهم اشاره خواهیم کرد :

الف) دروغ بستن سید کمال حیدری بر صاحب کتاب روضات الجنات

اکنون به کتاب «روضات الجنات» مراجعه می کنیم تا ببینیم نظر وی در مورد صاحب کتاب «فرائد السمطین» چیست ؟

الامام الهام و شیخ المسلمین و الاسلام ابراهیم بن الشیخ سعد الدین محمد بن المؤید أبى بکر بن الشیخ الامام العارف جمال السنة أبى عبد اللّه محمد بن حمویه بن محمد الجوینى
المعروف بالحمّوئى، و ابن حمّویه جمیعا کان من عظماء علماء العامة و محدّثیهم الحفّاظ، و کذا أبوه و جدّه- بل و کثیر من سلسلة نسبة الحمّوئین - .....

الموسوی الخوانساری، محمد باقر (المتوفى 1313 هـ)، روضات الجنات فی أحوال العلماء والسادات،ج1، ص 176، الناشر : مکتبة اسماعیلیان - قم، الطبعة : الأولى، 1390 هـ .

و همچنین در جایی دیگر از کتاب «روضات الجنات» از قول مؤلف کتاب می خوانیم :

و ذلک أنّ الحموئى العامی صاحب «فرائد السمطین» .....

الموسوی الخوانساری، محمد باقر (المتوفى 1313 هـ)، روضات الجنات فی أحوال العلماء والسادات،ج2، ص 178، الناشر : مکتبة اسماعیلیان - قم، الطبعة : الأولى، 1390 هـ .

ملاحظه می فرمایید که صاحب کتاب «روضات الجنات» صراحتا قائل به «عامی» و «سُنّی» بودن صاحب کتاب «فرائد السمطین» می باشد و متاسفانه «سید کمال حیدری» یا از سر عدم تتبع درست و علمی و یا به صورت عمدی این نسبت نادرست را به مرحوم خوانساری ،صاحب کتاب «روضات الجنات»، می دهد.

مشاهده ی اسکن کتاب روضات الجنات : کلیک کنید (1  2  3  4  5  6)

نکته ی دیگر آن که حتی وبسایت مشهور و معتبر و سَلَفی «اسلام وب» تصریح می کند که صاحب کتاب «فرائد السمطین» و همچنین «قندوزی حنفی» سُنّی هستند !

وأما تحدید أسماء هؤلاء الأئمة فلم یرد فی شیء من کتب السنة المعتمدة فیما نعلم، فکیف تخص هذه الروایة على أولئک الأئمة، ویرویها القندوزی المتوفى سنة 1294هـ أو أبو إسحاق الحموینی المتوفى سنة 722هـ وکل منهما یرویها فی کتاب له یُشَک فی نسبته إلیه لا سیما وأنهما سنیان .....

http://fatwa.islamweb.net/fatwa/index.php?page=showfatwa&Option=FatwaId&Id=52163

البته لازم به ذکر است که وبسایت «اسلام وب» در ادامه در مورد عدم اعتبار این دو کتاب مواردی را ذکر می کند اما بحث ما در این مطلب در مورد مذهب و عقیده ی صاحب کتاب «فرائد السمطین» می باشد که سید کمال حیدری از سر عدم تتبع و یا تعمد بر دروغ کلامی خلاف را به صاحب «روضات الجنات» نسبت داد و ما قصد صحبت در مورد اعتبار یا عدم اعتبار کتاب در این بخش را نداریم.

ب) تناقض سید کمال حیدری در استدلال به کتاب «فرائد السمطین»

جالب است بدانید که «سید کمال حیدری» که اینگونه با قاطعیت در مورد مذهب صاحب کتاب «فرائد السمطین» نظر می دهد و ادعای محقق بودن دارد (!!!) در مواضع متعددی به این کتاب استدلال کرده است (!!!) که ما از باب اختصار مطلب فقط به چند مورد از آن اشاره می کنیم و برای موارد بیشتر می توانید در وبسایت نامبرده به جست و جو بپردازید.

1) استدلال به کتاب «فرائد السمطین» در قسمت اول از برنامه ی «المهدی المنتظر فی کلمات محی الدین بن عربی» در شبکه ی ماهواره ای الکوثر

هذه عبارات عبارات (فرائد السمطین) اقرأها ولیس اقرأ کتاب شیعی وانما اقرأ کتاب الجوینی الخراسانی فی فرائد السمطین .....

مطالعه ی متن پیاده شده از برنامه به صورت کامل :

http://alhaydari.com/ar/2011/10/11689

این عبارات از کتاب «فرائد السمطین» است که می خوانم و من از کتاب شیعی نمی خوانم بلکه از کتاب جوینی خراسانی در فرائد السمطین می خوانم .....

2) استدلال به کتاب «فرائد السمطین» در موضوع خلافت در وبسایت رسمی سید کمال حیدری

ومنها (حدیث الغدیر) فقد ذکر الأمینی رحمه الله ثلاثین مؤلفاً من السنیین رووا أن الآیة نزلت فی ولایة علی علیه السلام نذکر عدداً منهم باختصار ..... 16 ـ شیخ الإسلام أبوإسحاق الحموینی المتوفى 722، أخرج فی فراید السمطین عن مشایخه الثلاثة .....

و از جمله ی آن ها حدیث غدیر است که علامه ی امینی رحمه الله سی مولف از اهل سنت را نقل کرده که آنان گفته اند این آیه در مورد ولایت علی علیه السلام نازل شده است و ما تعدادی از آن ها را به اختصار ذکر می کنیم ... 16 - شیخ الاسلام ابو اسحاق الحموینی متوفای 722 هـ در کتاب فرائد السمطین از سه تن از اساتیدش .....

مطالعه ی مطلب در وبسایت رسمی سید کمال حیدری :

http://alhaydari.com/ar/2013/10/50779

3) استدلال به کتاب «فرائد السمطین» و استفاده از آن در کتاب «حدیث الثقلین سندا ودلالة»

دقت داشته باشید که این کتاب تحت اشراف و تایید سید کمال حیدری و موسسه ی وی به چاپ رسیده است و وی در برخی دروسش به این کتاب ارجاع هم داده است ! البته این کتاب مشتمل بر سرقت های علمی عجیبی نیز می باشد که در مورد آن در آینده صحبت خواهیم کرد.

در صفحه ی 440 و 441 از این کتاب می بینیم که یکی از مصادر مورد استفاده در تالیف این کتاب (مصدر شماره ی 184) کتاب فرائد السمطین می باشد !

مشاهده ی اسکن کتاب : کلیک کنید (1  2  3)

مشاهده ی کتاب از وبسایت سید کمال حیدری :

http://alhaydari.com/ar/2014/02/52345

اگر استدلال به این کتاب ارزشی ندارد چرا خود سید کمال حیدری بدان استناد کرده و در کتابی که تحت اشراف وی به چاپ رسیده و تبلیغ آن را نیز کرده است استدلال و استناد به این کتاب وجود دارد ؟!

قضاوت با شما مخاطبان گرامی !

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۷
فرشید شرفی | Farshid Sharafi

آیت الله سید کمال حیدری

حقانیت شیعه و رد شبهات

دانلود کتاب های کمال حیدری

درس خارج فقه سید کمال حیدری

دروس خارج فقه سید کمال حیدری

دروغ بستن سید کمال حیدری بر صاحب کتاب روضات الجنات

دروغ های سید کمال حیدری

سایت سید کمال حیدری

سید کمال حدری درس خارج فقه

سید کمال حیدری اسرائیلیات

سید کمال حیدری امام زمان

سید کمال حیدری امامت

سید کمال حیدری روایات شیعه

سید کمال حیدری شبکه الکوثر

سید کمال حیدری فقه المراة

سید کمال حیدری مراجع تقلید

سید کمال حیدری مهدویت

سید کمال حیدری وهابیت

سید کمال حیدری کتاب فرائد السمطین

سید کمال حیدری کیست

شبهات سید کمال حیدری

شبکه توحید سید کمال حیدری

شبکه نور سید کمال حیدری

شبکه وصال حق سید کمال حیدری

شبکه کلمه سید کمال حیدری

علامه سید کمال حیدری

فرشید ایرانی

فرشید شرفی

مارتین لوتر شیعه

مارتین لوتر شیعه کمال حیدری

ندای سنت

ندای شیعه

نظر سید کمال حیدری در مورد مراجع

نظر مراجع در مورد سید کمال حیدری

وبلاگ الشیعة

وبلاگ الشیعه

وبلاگ حقانیت شیعه

وبلاگ فرشید شرفی

پاسخ به شبهات سید کمال حیدری

نظرات  (۲۰)

جناب فرشید ایرانی(ایرانی؟!)
هشتکی که در پست اخر کانالتون زدید(نژاد پرست های احمق) جالب توجه بود.میشه بگید این عبارات رو طبق سیره علوی گفتید یا ادب محمدی و مصداق خلقا عظیم؟

هرکس مخالف شما فکر میکنه احمقه؟چندتا سوتی از روحانیت محترم برای شما ارسال کنم تا بهتون ثابت بشه کمثل الحمار کیه؟
این تغییر ادبیات در این حد مشخص میکنه که خیلی زورتون گرفته.
در ضمن انتشار یا عدم انتشار کامنتم اصلا مهم نیست.
پاسخ:
طبق تحقیقات علمی گفتم که ثابت میکنه «نژاد پرست» ها جزو احمق ترین و پایین ترین آی کیو ها در دنیا هستند ! یکی از شواهدش هم همین دروغ ها هست.
جدی؟ماشالله چه فرهیخته کشف نشده ای بودین شما....
خب میشه بگید نژادپرست احمقه یا روحانی سید اولاد پیغمبر ملبس به عبای محمدی که عمامه امام "صادق" رو سرش گذاشته اما"کذاب" هست؟
کسانی که خودشون سرتا پا اشکال و ایراد هستن بقیه رو نبینن خیلی بهتره.دغل باز رو هم میخوایید با ذکر مثال براتون توضیح بدم؟
پاسخ:
وقتی پاسخی نداری به مِنّ و مِن میفتی ظاهرا دوست عزیز !!! کذاب ، کذاب هستش در هر لباسی هم باشه ما نقد میکنیم و ردیه میزنیم ! مثل شما نژاد پرست نیستیم که علم روز هم ثابت کرده نژاد پرست ها «احمق» هستند و «آی کیو»ی پایینی دارن تا بگیم فلانی چون در لباس روحانیت هست نباید نقد بشه ! سر تا پا اشکال هم مشخصه کیا هستن ! کسانی هستند که با دروغ مثل همین کانال بی ارزش دروغ منتشر میکنن !
البته شاید هم یاد ختنه خودت افتادی و درد گرفتت که اونجوری نوشتی یا شایدم طبق پست پرسیا جانباز هستی الان و صیغه تو نمیتونی راضی کنی و به ما فحش میدی از لجت؟
اووووووووووف با این پستت خوراک امشبمون رو دادی جانباز فرشید:)
در کل بهتر هست به خودتون بپردازی و دور و بر ما آفتابی نشی.....عالم و آدم دارن شما رو نقد می کنند.اونوقت شما شکوه باستان رو با این اباطیل و فحش دادن میخوای خدشه دار کنی؟خخخخخخ
پاسخ:
این هم از بی جوابی و بیچارگی باستان گراهای نژاد پرست که یه دروغ میگن و نمیتونن اثبات کنن ! تازه اول بسم الله هستش ! چنان آبروریزی برای باستان گراها و نژاد پرست ها و کانال هاشون در راهه که نگو و نپرس! فعلا همین دروغتون رو یه جوابی براش پیدا کنید !
پس هل من مبارز می طلبی؟
با شماهم باید همون کاری رو کنیم که با اهل سنت کردیم تا اومدن حرف بزنن یه چشمه از مامان عایشه براشون اومدیم بعد انگار که خنجر ابولولو جان خورده به جایی شون خفه شدن.
اما در مورد شما...
اولا واسه ما رجز نخون.از این سوتی ها زیاد دادین.یکیش این بود که تو سمت خدا میگفت بادمجان اولین میوه ای که به ولایت شهادت داد! چندتا از اینها برات بفرستم؟
بعد هم خب ختنه سنت یهود هست شما چرا تکرار می کنید؟بچه بیچاره رو ناقص می کنید؟ اگر هم وارد اسلام شده اون مال عربها بود که ختنه هم میشدن چیزی کم نمیومد نه ایرانی ها که در این زمینه با بحران مواجه هستند.هیچم از نظر علمی ثابت نشده فقط یه توجیهاتی شما کردید....
ایشالا با روایت شیر خر و ادرار شتر از کافی در خدمتت خواهیم بود....نژاد پرست اگر هم ای کیوش پایینه ببخشید روایت شیر الاغ نداشته و نفهمیده این چیزا حافظه رو زیاد میکنه.خخخخ

پاسخ:
به جای خیالپردازی و صحبت های غیر علمی پاسخگوی دروغتون در مورد ختنه باشید ! به علاوه شیر الاغ هم از نظر علمی ثابت شده که از شبیه ترین شیرها به شیر انسان هستش و همین الان مراکز مختلفی در کشورهای اروپایی وجود داره که الاغ پرورش میدن برای تهیه ی شیر از اون!
هیچ ابرو ریزی برای ما در کار نیست.....ماشالا اینقدر گند زدید و ضایع کردید که تا صدسال اینده هم نمیتونید تطهیر و پاکش کنید.یه نگاه به موقعیت تون نو سطح جامعه بنداز....شهرهای مذهبی نه که پر از افغانی و افریقایی هست و به شما بله چشم میگن.کلان شهرها رو ببین.....ببین ذره ای احترام دارید؟
چندساله که مردم در هفت ابان در مزار پدر بزرگ ایران یعنی کوروش بزرگ تجمع می کنند.ببخشید اگر خواب نازتون آشفته میشه با این اخبار....
ببین پدرجان من خیلی احترامت رو نگه داشتم و مودبانه حرف زدم.بالاخره جانباز هستی احترامت واجبه.
اسمتم از فرشید تغییر بده به آغامحمدخان قاجار...
پاسخ:
به جای مغلطه و کلی گویی بحث علمی کنید ! این اول شما هستید که باید پاسخگوی دروغ در کانال کذایی و نژاد پرست مورد بحث باشید !
اینقدر زورم میگیره که اسمت فرشیده بعد به خاطر عربهای حجاز حاضری همه تاریختو بدی.
پاسخ:
نژاد پرستی شما موجب تاسف هست ! عرب و عجم و ترک و لر و و و و ... هیچ تفاوت و برتری بر همدیگه ندارن مگر در تقوا.
آغا محمدفرشیدخان قاجار:
اولا که ما برای همه مطالبمون منبع میدیم.نمیخواد شما شلوغش کنید و تو بوق و کرنا کنید که آی اینا اینجوری گفتن و کو منبعش؟ آخوند شما اینو گفته بعد از ما منبع میخوایین؟ ما فقط نقل قول کردیم.به شما گفتم نمونه های افاضات اینارو براتون ارسال کنم جواب ندادید.تو ای دی تلگرامتم که نوشتی جهت پیشنهاد انتقاد....
اتفاقا این شمایید که باید به خیلی مسایل جواب بدین.
دوما ماشالله به این توجیه...اینو دیگه نشنیده بودم.پس بچه تون گریه کرد و مامانش نبود بهش شیر الاغ بدین:)
سوما بله نژاد و خون و خاک کشور برای ما مقدس هست.هرچی افغانی و افریقایی و پاکستانی بدبخت و جنگزده هست آوردین مملکت ما.عموما باعث اختلال در نظم عمومی هستند. اوج خوبهاشونم طلابشون هستن انگار خودمون طلبه کم داشتیم اینام اضافه شدن.
شما از نژادپرستی ما ناراحتی؟بفرما برو حجاز زندگی کن.اگر بخاطر جانبازیت خانمای اونجا اخراجت نکنند.

پاسخ:
خب بسم الله ! برای دروغی که در مورد ختنه گفتید منبع بدید ! منتظریم ! نکنه منبع موثق از دید شما یک عکسه که هرچی خواستید روی اون مینویسید ؟! مادامی که شما در مورد دروغتون نظر صریح ندادید (یا عذرخواهی یا ارائه ی سند و مدرک برای اثباتش) صلاحیت بحث علمی ندارید.

در مورد شیر الاغ : اتفاقا پزشک ها در مواقعی که ببینن هیچ دسترسی به شیر مادر برای بچه وجود نداره تاکید میکنن و سفارش میکنن از شیر الاغ استفاده بشه.خیلی خنده داره که این مسائل ساده و ابتدائی پزشکی رو نمیدونید!

در مورد نژاد پرستی هم که پاسخی ندارید ! نژاد پرستی در همه جای دنیا مذموم هست و علم هم ثابت کرده یک دسته از افرادی که پایین ترین آی کیو ها رو دارن نژاد پرست ها هستند.
چیزی که باعث تاسفه اینه که تمام فرهنگ و تمدن ما رو کشورهای دیگه در یونسکو دارن به اسم خودشون ثبت می کنند و افتخار می کنند.اما شما در تاریخ تازیان غرق شدید و قبور اونها رو آباد می کنید و ولادت و شهادت اونها رو عید و عزای خودتون کردید.
یه دفعه یه مقاله بنویس بگو از این عربها چی دیدی؟
پاسخ:
اون چیزی که باعث تاسفه نژاد پرستی هست ! اون چیزی که باعث تاسفه دروغ بستن هست و این که حتی عذرخواهی هم نکنیم بابت دروغ گقتن !
اولا دروغی در کار نیست.بلکه کلیپش موجوده.حالا شما نمیخوای قبول کنی که اخوندای بیسوادتون از این اراجیف صبح تاشب میگن ...مشکل ما نیست.
بعدم اگر هم دروغ باشه بذار به حساب چهارده قرن دروغ و چرندیاتی که به اسم خدا به خورد ملت دادین.
در مورد صلاحیت بحث هم شما اظهار نظر نکنید تا وقتی ذهنتون از متون تازی نامه ها پر هست.اتفاقا تعصب شماست که نمیذاره حتی یه مخالف رو بتونید تحمل کنید.

شیر خر هم اگر حقیقت داشت اینهمه شیر خشک برای سنین مختلف درست نمیشد.برای اینکه بگی امامت درست گفته حاضری علم پزشکی رو هم بترکونید.
درباره نژاد پرستی هم بله ....هستم و افتخارم هم همین هست.
تفکرات عصر حجری شما هم حیرت اوره.
پاسخ:
اولا : کلیپ رو بذارید !

ثانیا : ما داریم از عقیده بحث می کنیم نه از شخص ! عقیده رو اگر توانش رو دارید نقد کنید نه این که در کانالتون «دروغ» پخش کنید و اسمش رو بذارید مطلب موثق و معتبر :))))

ثالثا : اگر دروغ باشه ؟؟؟!!! شما که دارید دروغ نشر میدید و جرات ندارید اعتراف بکنید و یا عذرخواهی کنید !!!

رابعا : به قدری از علم روز بی خبر هستید و دور هستید که حتی به خودتون زحمت ندادید یه جست و جویی بکنید در مورد شیر الاغ !!! اینقدر با عرض معذرت بی سواد یا کم سواد تشریف دارید که نمیدونید در فروشگاه خیلی از کشورهای اروپایی شیر ارگانیگ الاغ به فروش میرسه !!! بسیاری از مردم در اروپا و غیر اروپا هم شیر الاغ رو استفاده میکنن ! فوائد پزشکی اون هم ثابت شده ! اگر از زبان انگلیسی چیزی سر در میارید این مقاله رو بخونید :

http://www.health.com/nutrition/donkey-milk

پس به خاطر همین نژاد پرستی هست که سطح فهمتون خیلی پایینه و محبور میشید در کانالتون دروغ بگید وبلد نیستید ماست مالی هم بکنید!
چرا فقط چسبیدی به شیر الاغ؟ من در کامنتهام ادرار شتر هم گفتم.کافی ج 6 صفحه338
سایر کلیپ ها رو در کانال هامون ببین...خصوصا بادمجان که به ولایت شهادت داد خخخخ
واقعا خجالت نمی کشید اینا رو میگید؟ خودتونم خوب میدونید اخر خط رسیدید و دست و پا می زنید.تا ده سال پیش کی پاسارگاد رو میشناخت؟ 
مزار کوروش رو با علی بن موسی الرضا مقایسه کن....نه طلایی نه نگهبانی نه خادمی نه گنبد و بارگاهی...اما مردم اونو به حرم طلای امام شما ترجیح میدن.امسال هم راهپیمایی ما بی نظیر خواهد بود خصوصا اینکه اربعین تازیان هم هست.

در اخر ماست مالی چیه؟ماست رو که نمی مالن.اون یه چیز دیگه است.سواد جنسی تم که پایینه اه....

پاسخ:
یکی یکی ! باید یکی یکی جلو بریم تا جهل و بی اطلاعی شما ثابت بشه ! پس در مورد شیر الاغ کم آوردی و اعتراف میکنی که بلد نبودی چیزی ! درسته ؟! اگر درسته بگو بله درسته اگر نه پاسخ بده به مقالات علمی که یکیش رو فقط لینکش رو گذاشتم :)))

کسی به آخر خط رسیده که دروغ میگه مثل شماها :)))

والا ما مثل شما ذهنمون شبانه روز تو مسائل جنسی نمیچرخه !!! فعلا دروغ هات رو یه کاریش بکن ! اون از ختنه اینم از سرود ملی :)))
اولا بیسواد برسینه اسم دختر داریوش سوم هست پس به من نگو آقا...
بعدش هم واسه ما دور اب دوغ خیاری بر ندار که چوب تو لنگ و پاچه ات میکنم...
بدبخت الاغ برو گمشو سوریه....این خشتگ پارگی ها رو اونجا دربیار .بیشعور عوضی خرچرون...شیر خر همونی بود که خوردی و اینقدر شدی
ذهنت تو مسایل جنسی نمیچرخه خودتون می چرخید به اسم صیغه و این کثافتکاری ها و...
برو بمیر
بمیر
بمیر
آشغال شغال مرده
پاسخ:
اولا : ظاهرا فارسیتون هم قوی نیست ! در فارسی وقتی گفته میشه «آقا جان» الزاما مخاطب مَرد نیست! بلکه در مواقعی که فردی حرف حساب رو چند بار متوجه نمیشه به کار میره.

ثانیا : این ادب شماست ؟! «الاغ» ! «بمیر» ! «آشغال شغال مرده» ! «خر چرون» ! این ها ادب شما هست ؟! به این فکر کنید که افراد بسیاری این کامنت ها رو میخونن و در مورد ادب طرفین هم قضاوت میکنن :)) چرا اینقدر زود از کوره در میرید و فحاشی میکنید ؟! خب بحث علمی کنید! در مورد شیر الاغ چرا در مورد مقالات علمی روز نتونستید پاسخ بدید ؟ چرا در مورد دروغتون در مورد ختنه نتونستید پاسخ بدید ؟! چرا در مورد دروغتون درباره ی سرود ملی در زمان شاه نتونستید چیزی بگید ؟! عذرخواهی چیزی رو از شما کم نمیکنه !
اولا برای ما مهم نیست که طلاب و سایر عرب پرستان اینا رو میخونن.لیاقتتون همین ادبیاته.بعدم بنده نظرمو گفتم ...و آرزومم گفتم:بمیر.
جوابتم بقول هارون الرشید که به نقفور گفت نشانت خواهیم داد اساسی...
فعلا که خودتم قایم کردی.پیج اینستاتم ننوشتی.
عذر خواهی رو هم تو خوابت ببین در آغوش صیغه پتیاره ات.
پاسخ:
اولا : افراد مختلف با عقائد مختلف میخونن و میبینن مطالب رو و نه فقط قشر خاصی ! نمونه اش خودتون !

ثانیا : مُردن یا نمُردن دست من و شما نیست ! به وقتش انسان از دنیا میره ! بیهوده عصبانی نکنید خودتون رو !

ثالثا : قایم کردنی در کار نیست ! بسیاری از دوستان و دنبال کنندگان مطالب هم بنده رو خوب میشناسن.

رابعا : شما در مورد دروغ هاتون پاسخگو باشید ! این ها پاسخ به دروغ هاتون نیست بزرگوار !
پس دوستات هستن دنبال کننده هات....اهمیتی نداره.بذار دلشون خوش باشه رفیق شون مدافع اسلام هست
سایر افراد اگر همفکران ما باشند که میدونم دلشون خنک میشه بقیه هم مهم نیستن.
ادرار شتر چی شد؟درمان چاقی هست یانه؟

پاسخ:
خیر، از گروه های مختلف هستند.

عرض کردم بحث ها باید یکی یکی جلو بره ! اجازه نمیدم از این شاخه به اون شاخه بپرید ! تکلیف این موارد رو که اول خودتون ادعا کردید مشخص کنید تا بریم سراغ مباحث بعدی :

1 - دروغگویی شما در مورد ختنه و دروغ بستن بر شیعه !

2 - دروغگویی شما در مورد سرود ملی !

3 - شیر الاغ و مقالات علمی روز
سلام علیکم
استاد شرفی عزیز خدا قوت
تعداد کامنت ها رو دیدم خوشحال شدم.فکر کردم شاگردان کمال حیدری مناظره کردن
اما متاسفانه دیدم که....
پاسخ:
وعلیکم السلام.ممنون.

از طیف های مختلف بحث میکنن گرچه ما انتظار داشتیم و داریم که اتباعشاگردان کمال حیدری هم پاسخگو باشن.

موفق باشید.
استاد؟؟!!
باعث تاسفه که عرب پرستی به این مرحله رسیده...قدیما دین در حد نماز و روضه بود.کجا جرات داشتین نقدباستان بکنید؟ اما الان....!! از راه نرسیده بخاطر ترویج اینا شدی استاد شرفی عزیز!
راستی از وقتی اون پست ها رو گذاشتی کلی عضو جدید به کانال اضافه شد.به قول رفیقت خداقوت:):)
پاسخ:
بنده استاد نیستم به هیچ وجه و اگر دوستانی در حق بنده این لفظ رو استفاده میکنن فقط و فقط لطف اون هاست و بنده به هیچ وجه استاد کسی نیستم.

بله چون دروغ های شما براشون جذابه و مایه ی تفریح و خنده شون هست :))
اگر استاد نیستی رو چه حساب نقد می کنی؟ کسی نقد می کنه  که احاطه کامل به موضوع داشته باشه.
بعدش چرا تو کانال بن بست ارتباط با ادمین نذاشتی؟اگر که مشکلی با نقد نداری.
پاسخ:
به جای این حرف ها در مورد دروغ هاتون پاسخ بدید ! موضوعی که بهش می پردازیم در موردش اطلاع کامل داریم.ارتباط با ادمین هم قرار داده خواهد شد.
سلام علیکم
در مورد صاحب کتاب «روضات الجنات» محمد باقر خوانساری سوالی داشتم، آیا ایشون صوفی و منحرف العقیده بودن ؟ چون تو کتابش مولوی صاحب مثنوی را مدح کرده:


688 العارف السامى و الحکیم الاسلامى ابن المولى بهاء الدین محمد بن الحسن البلخى البکرى جلال الدین محمد المشتهر بالمولوى المعنوى الرومى‌[1]

صاحب کتاب المثنوىّ الفارسی المعتبر عند العالم و العامىّ من الإمامىّ و غیر الإمامىّ أمره فى رفقة المرتبة، و رتبة المعرفة، و کثرة المنقبة، و زیادة الفهم، و جلالة القدر، و متانة الرّأى، و ملاحة النطق، و رشاقة الفکر، و رزانة الطّبع، و نفاسة الصّنع؛ و کیاسة النّفس، و غیر ذلک من مراتب الفضل، و حکمة العلم و العمل أوضح من أن یذکر، و أشهر من أن یخفى أو ینکر، قیل: أنّه خرج من بیته بالبلخ إلى حجّ بیت اللّه الحرام، فلمّا رجع من الحجّ، و اتّفق مروره إلى بلاد الرّوم، قصد قصبة قونو فسکنها بقیة عمره، و اشتهر من هذه الجهة بالمولى الرّومى.

پاسخ:
وعلیکم السلام

خیر تا جایی که بنده اطلاع دارم ایشون عالم وارسته ای بوده اند و صرف مدح مولوی دلیل بر انحراف نیست و این رو میشه جزو سخنان اشتباه و باطل یک عالم به حساب آورد.هر انسانی ولو با درجات بالای علمی ممکن هست نظرات اشتباه و شاذی داشته باشه.

موفق باشید.
سلام علیکم ببخشید من زیاد سوال میپرسم

شما به زبان عربی تسلط دارید ؟ بنده خییلی علاقه دارم زبان عربی رو مسلط بشم ، اگر مسلطید لطفا بگید که چقدر طول میکشه یادگیری زبان عربی ؟ 
پاسخ:
وعلیکم السلام.

بحمدلله بله.بستگی به علاقه و آمادگی و پیش زمینه های ذهنی و قبلی داره.
خیلی ممنون استاد
البته ایشون تو همین کتاب ابن عربی رو صوفی و زندیق معرفی کرده .. تعجبم از ابن بود که چرا مولوی رو مدح کرده!!
پاسخ:
خوهش میکنم.

بالاخره هرکس ممکن هست خطا کنه و علماء معصوم نیستند.
۱۵ آبان ۰۱ ، ۲۲:۲۲ محمد مهدى رفیعى

با سلام و تقدیر و تشکر از سعه صبرتان

تحمل مخالف معاند یکی اخلاقیات حضرات ائمه معصومین علیهم صلوات الله اجمعین بوده است.

    گرچه بحمدلله این آبزیان  به جز تعصبات جاهلی چیزی برای عرضه ندارند و بلافاصله مشت خالی آنها رو می شود، اما باز هم با نظر ارشاد با آنان رفتار شود لعلهم یتذکرون.

ضمنا در مورد حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه والثناء ،باید دید که آیا کورش یان هم بر اعتقادشان هزینه می کنند،یا فقط ادعا دارند.

ما شیعیان هم جان بر امام می دهیم و هم اموالمان را.اما شما باید روی تخته سنگ و خاک و...باشید.

از این ادعا ها چیزی به دست نمی آید هر موقع النگو از دستت در آوردی و بر اعتقادت خرج کردی آنوقت حرف بزن .

در طول تاریخ ده ها بار حرم امام حسین علیه السلام تخریب شده ولی باز هم آباد ترین جای دنیاست این یعنی پشت عقیده ،حقیقت وجود دارد چون برایش جانا و مالا هزینه می شود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Flag Counter