حقانیت شیعه و رد شبهات

نقد وهابیت و اهل سنت | نقد آیین زرتشتی و باستان گرایان | نقد مسیحیت | وبلاگ شخصی فرشید شرفی

حقانیت شیعه و رد شبهات

نقد وهابیت و اهل سنت | نقد آیین زرتشتی و باستان گرایان | نقد مسیحیت | وبلاگ شخصی فرشید شرفی

حقانیت شیعه و رد شبهات

فرشید شرفی | پژوهشگر قرآن، حدیث، کلام و ادیان و مذاهب

* به علت کمبود وقت از ترجمه ی متون درخواستی جدا معذوریم

* شبهات و سوالات علمی خود را در قسمت نظرات ارسال کنید تا در صف سوالات قرار گرفته و به آن پاسخ داده شود (به سؤالات تکراری به هیچ وجه پاسخ داده نمی شود)

* برای دسترسی آسان به موضوعات مورد نظرتان، از قسمت " طبقه بندی موضوعی " استفاده کنید

* در صورت خرابی و یا لود نشدن تصاویر و مطالب به ما اطلاع دهید

* نقل و درج مطالب موجود در وبلاگ به نام شخص یا مؤسسه ای خاص در هر تارنمای اینترنتی و غیر از آن شرعا حرام می باشد (نقل همراه با ذکر منبع یا بدون اشاره به شخص و مؤسسه ای خاص جایز می باشد)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

اجازه ی نقل روایت به نور علی تابنده (صوفی ناصبی) و تمجید از وی از سوی شیخ محمد آصف محسنی! (آصف محسنی: نورعلی تابنده عالم صالح است و خداوند بر توفیقاتش بیفزاید!!!)

قبلا در مطالبی مجزا به بخشی از عقائد انحرافی شیخ محمد آصف محسنی پرداخته ایم.


در این مطلب قصد داریم تا به یکی از موارد قابل توجه در راستای اقدامات انحرافی این شخص اشاره کنیم.


با بررسی های مستمر دریافتیم که شیخ محمد آصف محسنی در تیر ماه سال 88 خورشیدی در عملی عجیب به نورعلی تابنده (صوفی ناصبی و قطب فعلی سلسله ی نعمت اللهی) اجازه ی روایت داده است!

برای مشاهده ی تصویر این اجازه نامه اینجا کلیک کنید.

تاسف بار آن که در این اجازه نامه از «نور علی تابنده» ی صوفی و ناصبی به «عالم» و «صالح» تعبیر شده و برای وی از عبارت «ادام الله توفیقاته» استفاده شده است!

این در حالی است که «نورعلی تابنده» سابقا در اهانتی زشت و بی سابقه به حضرت زهراء سلام الله علیها چنین گفته بود:

متاسفانه کسانی که باید خودشان حیثیت و اهمیت مصداق واژه شهید را حفظ کنند, این کار را نمی کنند و به هر نفری که به هر نحوی کشته می شود شهید می گویند و لغت شهید را کم ارزش می کنند ... یکی از دوستان سابق من که مرد مسلمان و خیلی معتقدی است به من تلفن زد و از من پرسید تقویم امسال را دیدی؟ گفتم بله گفت دیدی نوشته شهادت حضرت زهرا، خب با این حرف اجر شهید کم می شود ... شهادت مقام بالایی است و شامل حضرت زهرا نمی شود و با گفتن شهادت حضرت زهرا مقام شهید را بی ارزش می کنید حضرت زهرا(س) رحلت کرده است.

منبع:

http://www.ferghenews.com/fa/news/1801

https://www.mashreghnews.ir/news/270119

تمجید از نورعلی تابنده ی ناصبی و هتاک و تایید او از جانب شیخ محمد آصف محسنی به اینجا ختم نشده و متاسفانه در سال 91 خورشیدی روزنامه ی اطلاعات (شماره ی 25296) در گزارشی ضمن مدح عجیب و غریب «نورعلی تابنده» یکی از وجوه تمایز وی (!!!) را استفاده از اساتید حوزوی همچون «شیخ محمد آصف محسنی» بیان کرد!!!

بخش مورد نظر از این گزارش را از سایت رسمی «وکالت آنلاین» نقل می کنیم:

رساله حقوقی تطبیقی تألیف حضرت عالم ربانی و عارف صمدانی حاج دکتر نورعلی تابنده مدظله‌العالی که مخلص نیز با اجازه معظم‌له بعض نکات و حواشی فقهی برآن افزوده‌ام ...


رساله مذکور از جهات مختلف درخور توجه بسیار است :‌
 
اولاً: از جهت شخصیت علمی و اجتماعی و معنوی مؤلف بزرگوار آن؛ چرا که رساله مزبور حاصل و حاوی تجربیات علمی شخصیتی است که علاوه بر تحصیلات کلاسیک در رشته حقوق قضایی تا درجه دکتری در «دانشکده حقوق پاریس»، معارف و علوم اسلامی را تا درجه اجتهاد از محضر اساتید مسلم فقه، از جمله والد عظیم‌الشأن خود حضرت صالح علیشاه و نیز برادر دانشمند و ارجمندشان جناب آقای حاج سلطان تابنده و حضرات آیات: سیدکاظم عصار، شیخ محمدشریعت سنگلجی، سیدمحمد مشکوه، علامه جلال‌الدین همایی، مرحوم استاد شهابی و مرحوم استاد شایگان تلمذ نموده که اجازات اجتهادی و روایی صادره از علمای اعلام حضرات آیات: سید عبدالعلی موسوی آیت‌اللهی، سید محمد عز‌الدین حسینی زنجانی، شیخ محمد آصف‌محسنی، سیدمحمدباقر مصطفوی کاشانی و دکتر محمدصادقی طهرانی و... جهت ایشان می‌تواند گویای علوّ شخصیت حوزوی معظم‌له باشد.

منبع:

https://www.vekalatonline.ir/print.php?ToDo=ShowArticles&AID=7236

امیدواریم که «شیخ محمد آصف محسنی» از صدور چنین اجازه نامه و تاییدیه ای برای یک شخص ناصبی و هتاک اعلام برائت کند و یا اگر صدور چنین اجازه نامه ای صحت ندارد به صورت رسمی موضع گیری کرده و راه سوء استفاده را بر این صوفی ناصبی و مریدانش ببندد.

وبلاگ حقانیت شیعه و رد شبهات آماده ی انعکاس جوابیه ی دفتر شیخ محمد آصف محسنی می باشد.

مطالب مرتبط:

دعوت شیخ محمد آصف محسنی از شیعیان برای ترضی بر تمامی صحابه برای خوشحالی اهل تسنن و ایجاد وحدت !


اظهارات عجیب و مخالفِ مذهب و حقیقتِ شیخ محمد آصف محسنی در مورد استحباب لعن و زیارت عاشورا به بهانه ی وحدت شیعه و اهل تسنن!


ترحم و ترضی شیخ محمد آصف محسنی بر ابوبکر و عائشة و ابوحنیفه و تجلیل از آنان



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Flag Counter