حقانیت شیعه و رد شبهات

نقد وهابیت و اهل سنت | نقد آیین زرتشتی و باستان گرایان | نقد مسیحیت | وبلاگ شخصی فرشید شرفی

حقانیت شیعه و رد شبهات

نقد وهابیت و اهل سنت | نقد آیین زرتشتی و باستان گرایان | نقد مسیحیت | وبلاگ شخصی فرشید شرفی

حقانیت شیعه و رد شبهات

فرشید شرفی | پژوهشگر قرآن، حدیث، کلام و ادیان و مذاهب

* به علت کمبود وقت از ترجمه ی متون درخواستی جدا معذوریم

* شبهات و سوالات علمی خود را در قسمت نظرات ارسال کنید تا در صف سوالات قرار گرفته و به آن پاسخ داده شود (به سؤالات تکراری به هیچ وجه پاسخ داده نمی شود)

* برای دسترسی آسان به موضوعات مورد نظرتان، از قسمت " طبقه بندی موضوعی " استفاده کنید

* در صورت خرابی و یا لود نشدن تصاویر و مطالب به ما اطلاع دهید

* نقل و درج مطالب موجود در وبلاگ به نام شخص یا مؤسسه ای خاص در هر تارنمای اینترنتی و غیر از آن شرعا حرام می باشد (نقل همراه با ذکر منبع یا بدون اشاره به شخص و مؤسسه ای خاص جایز می باشد)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

افتخار سعود بن عبد العزیز (امام وهابیت و از حکام آل سعود) به سر بریدن شیعیان کربلاء و بصره!

یکی از ویژگی های بارز بخش قابل توجهی از مکتب مخالفین شیعه، خشونت و بربریت و اقدام به اعمال همراه با توحش می باشد که با مراجعه به تاریخ در می یابیم سابقه ای بسیار طولانی داشته و از بدو اسلام، مسلمانان گرفتار این نوع رفتارهای به اصطلاح تروریستی از سوی کسانی شده اند که در بسیاری از مواقع به عنوان خلیفه و حاکم شرع بر جان و مال مسلمانان مسلط شده اند.

این نوع رفتارهای خشونت آمیز و تروریستی با ظهور وهابیت در چند قرن اخیر شکل جدیدی به خود گرفت و از آن جا که وسائل ارتباط جمعی و کتابت نسبت به قرون اولیه از قدرت به مراتب بیشتری برخوردار بود، بسیاری از این جنایات تروریستی به ثبت رسید.

اما شاید بسیار جالب و البته غیر قابل باور باشد که برخی از جنایات کاران و تروریست های سلفی - وهابی با افتخار به نقل جنایات خود پرداخته اند!

سعود بن عبد العزیز بن محمد بن سعود (حاکم آل سعود در سال های 1803 تا 1814 میلادی) می گوید:

وقولک: إنا أخذنا کربلاء، وذبحنا أهلها، وأخذنا أموالها، فالحمد لله رب العالمین، ولا نتعذر من ذلک، ونقول: {وَلِلْکَافِرِینَ أَمْثَالُهَا} [سورة محمد آیة: 10].

علماء نجد الأعلام، الدرر السنیة فی الأجوبة النجدیة ،ج9،ص 284،جمع: عبد الرحمن بن محمد بن قاسم العاصمی القحطانی النجدی ، الطبعة: الاولی، 1420هـ/1999م.

و این سخن تو که گفته ای ما کربلا را گرفتیم و اهلش را سر بریدیم و اموال آن را برداشتیم، [می گویم] الحمدلله رب العالمین و ما از این کارها خودمان را مبرا نمی دانیم و و می گوییم: {وَلِلْکَافِرِینَ أَمْثَالُهَا} [سورة محمد آیة: 10]. (این کافران هم مانند آنها به کیفر کفر خود البته می‌رسند)

ثم بعد ذلک مشینا ونزلنا على بلدک البصرة، وأقمنا بها عشرة أیام، وذبحنا ودمرنا ما بلغک علمه.

علماء نجد الأعلام، الدرر السنیة فی الأجوبة النجدیة ،ج9،ص 285،جمع: عبد الرحمن بن محمد بن قاسم العاصمی القحطانی النجدی ، الطبعة: الاولی، 1420هـ/1999م.

سپس بعد از آن رفتیم و به سرزمین تو بصره رسیدیم و ده روز در آن جا ماندیم و سر بریدیم و هر آن چه را که علمت بدان برسد ویران کردیم.

نظرات  (۱)

۱۶ آبان ۹۷ ، ۰۱:۲۸ خادم المهدی
بر آل سعود لعنت
پاسخ:
لعنهم الله.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Flag Counter