حقانیت شیعه و رد شبهات

نقد وهابیت و اهل سنت | نقد آیین زرتشتی و باستان گرایان | نقد مسیحیت | وبلاگ شخصی فرشید شرفی

حقانیت شیعه و رد شبهات

نقد وهابیت و اهل سنت | نقد آیین زرتشتی و باستان گرایان | نقد مسیحیت | وبلاگ شخصی فرشید شرفی

حقانیت شیعه و رد شبهات

فرشید شرفی | پژوهشگر قرآن، حدیث، کلام و ادیان و مذاهب

* به علت کمبود وقت از ترجمه ی متون درخواستی جدا معذوریم

* شبهات و سوالات علمی خود را در قسمت نظرات ارسال کنید تا در صف سوالات قرار گرفته و به آن پاسخ داده شود (به سؤالات تکراری به هیچ وجه پاسخ داده نمی شود)

* برای دسترسی آسان به موضوعات مورد نظرتان، از قسمت " طبقه بندی موضوعی " استفاده کنید

* در صورت خرابی و یا لود نشدن تصاویر و مطالب به ما اطلاع دهید

* نقل و درج مطالب موجود در وبلاگ به نام شخص یا مؤسسه ای خاص در هر تارنمای اینترنتی و غیر از آن شرعا حرام می باشد (نقل همراه با ذکر منبع یا بدون اشاره به شخص و مؤسسه ای خاص جایز می باشد)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

اصحاب ابن قیم جوزیة (از علمای مشهور سلفی) و صدور جواز استفاده از آلت مصنوعی برای زنان !!!


یکی از فتاوای شرم آور و عجیبی که برخی از اصحاب ابن قیم جوزیه آن را صادر کرده اند،جواز استفاده از آلت مصنوعی برای زنان است.

وإن کانت امرأة لا زوج لها واشتدت غلمتها فقال بعض أصحابنا: یجوز لها اتخاذ الاکرنبج ...


بدائع الفوائد،ج4،ص1471و1472 ط دار عالم الفوائد



و اگر زنی که شوهر ندارد شهوت و میل جنسی بر او غلبه کند بعضی از اصحاب ما گفته اند که می تواند از آلت مصنوعی استفاده کند ...

 

و در ادامه ابن قیم جوزیه در مورد این که " اکرنبج " چیست توضیح می دهد و محقق کتاب نیز این واژه را ریشه شناسی می کند! که از ترجمه ی آن معذوریم!!!













نظرات  (۶)

وا
چه بی شخصیت بودند اینها...ببین خانم رو چطور تصورکردند و چقدر منزلتش رو پایین آوردند.اینکه در قرن21 هنوز اینها رو از کتب شون حذف نکردند جای تاسف داره.البته میدونم تشیع و شما با اینها مخالفید.
متاسفانه در غرب کشور تفکرات سلفی و وهابی به شدت داره تبلیغ میشه.
ببخشید در تجدید چاپ های کتب اسلامی امکان نداره مواردی که از نظر علمی خلافش ثابت شده رو حذف کرد؟ یعنی هرچی بود ولو غیرعلمی یا غیراخلاقی باید چاپ بشه؟
پاسخ:
خواهش می کنم / از باب رعایت امانت علمی باید تمام و کمال چاپ بشه اما در حال حاضر بسیاری از کتب به وسیله ی محققین تحقیق میشن و اگر مواردی باشه ذکر میشه.
دستکم الان بین اهل سنت این چیزا نیست.شان زن رو هم صیغه پایین اورده که مجوز همخوابگی با ده ها نفرو میده...بعدش هم ما دختر رو در سن پایین شوهر میدیم اصلا فشاری بهش نمیاد که بخواد به مصنوعی و غیر مصنوعی فکر کنه.شما یه فکری به حال نوامیس سر چهارراه تون بکن
پاسخ:
اولا : دختر ابوبکر و سایر زنان و دختران صحابه که با یک تکه پارچه و آرد در عهد پیامبر صیغه میشدند آیا شانشون پایین میومد یا نه ؟ چرا پیامبر و خدا این اجزه رو میداد در اون زمان که شانشون پایین بیاد ؟ آیا اجازه به پایین اومدن شان و کرامت زن در اون دوره جایز ب دو یعنی ؟

ثانیا : وقتی دختران خواهر عائشة به مردان بزرگسال شیر میدادند شانشون بالا میرفت یا پایین میومد ؟

ثالثا : این که الان نیست یا هست بحث دیگه ایه ! مهم اینه که بوده ! از این حقیقت و واقعیت نمیشه فرار کرد ! یک گذشته ی سیاه رو هرگز نمیشه پاک کرد !

رابعا : آمار فساد و فحشاء زنان خیابانی در برخی مناطق منتسب به شما قابل توجه هست ! کلام مولاکم شاهوزهی در مورد فساد اخلاقی در نزدیکی مسجد مکی هم روی نت هست!
این هم از عوارض ختنه در هشتصدسال پیش...همون موقع تصمیم گرفتن مصنوعیش رو درست کنند...از بی شوهری چیه؟ اونوقت ها اتفاقا همه رو زود شوهر میدادن که.....اینا عوارض جانبازیه.
تازه فکرشو بکن اینها عرب بودند و اینجوری گفتن مثل اکثر مردهای ایرانی شل و ناتوان و اعصاب خرد کن نبودند.
پاسخ:
اولا : این کلام یک عالم سَلَفی هست و اتفاقا ما این رو به عنوان اشکال مطرح کردیم و اصلا مورد قبول ما نیست !

ثانیا : این شد پاسخ به دروغ کانال های باستان گرا در مورد ختنه ؟!
سلفی کیه بابا؟همه تون به الله و محمد و قران و کعبه اعتقاد دارید...حالا تقسیم بندی سلفی و وهابی و رافضی و زیدی و ....مهم نیست.واسه خودتون انجام دادین.
در مورد ختنه هم جواب دادم اولا که سنت یهوده.شما رو چه حساب به پیروی از اونا انجامش میدین؟بعد هم گفتم افاضات بدتر ازین داشتید.خب در انال هامون ببین و اگر جوابی هست بده.

ببین کاش به جای جانبازی شهید میشدی حالا قیچی و چاقوش که زنگ زده بود.
پاسخ:
این هم یک نمونه از فرار شما و دوستانتون از روش علمی و بحث منطقی هست ! شما ابتدائیات بحث علمی رو هم نمیدونید ! ما شیعه ی امامیه هستیم و مبانیمون کاملا با سایر مذاهب اسلامی متفاوته.برای هر مذهب و مکتبی باید به چیزی استدلال کرد که قبولش داره ! شما هنوز جرات نکردید دروغی که در مورد ختنه گفتید رو جواب بدید ! چرا حتی جرات عذرخوهی هم ندارید در مورد دروغی که گفتید ؟!
در مورد ختنه جواب ندادی که چرا سنت یهود رو ادامه دادید؟
بعدش هم چطور با افتخار اینو به عنوان سنت پیغمبر عمل می کنید؟همینه همه تون ناتوان و زود انزال و اعصاب خردکن و بدبخت هستید دیگه....توی عرب پرستی هاتون چیزای دیگه رو هم از عرب ها یاد بگیرید.
پاسخ:
ارتباطی به سنت یهود نداره ! مگر هر چیزی در یک عقیده و مکتبی باشه و مشابهش در مکتب دیگه باشه میشه سنت اون مکتب خاص ؟! در آیین یهود تحریف شده آثاری از آیین اصیل یهود باقی مونده (بسیار معدود و محدود) که یکیش همین ختنه هست ! بعدا در مسیحیت تحریف شد و کنار گذاشتن ! دریغ از ذره ای سواد و فهم علمی ! البته از کسی مثل شما که اونطوری در کانال ها دروغ میگه انتظاری بیش از این نیست :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Flag Counter