حقانیت شیعه و رد شبهات

نقد وهابیت و اهل سنت | نقد آیین زرتشتی و باستان گرایان | نقد مسیحیت | وبلاگ شخصی فرشید شرفی

حقانیت شیعه و رد شبهات

نقد وهابیت و اهل سنت | نقد آیین زرتشتی و باستان گرایان | نقد مسیحیت | وبلاگ شخصی فرشید شرفی

حقانیت شیعه و رد شبهات

فرشید شرفی | پژوهشگر قرآن، حدیث، کلام و ادیان و مذاهب

* به علت کمبود وقت از ترجمه ی متون درخواستی جدا معذوریم

* شبهات و سوالات علمی خود را در قسمت نظرات ارسال کنید تا در صف سوالات قرار گرفته و به آن پاسخ داده شود (به سؤالات تکراری به هیچ وجه پاسخ داده نمی شود)

* برای دسترسی آسان به موضوعات مورد نظرتان، از قسمت " طبقه بندی موضوعی " استفاده کنید

* در صورت خرابی و یا لود نشدن تصاویر و مطالب به ما اطلاع دهید

* نقل و درج مطالب موجود در وبلاگ به نام شخص یا مؤسسه ای خاص در هر تارنمای اینترنتی و غیر از آن شرعا حرام می باشد (نقل همراه با ذکر منبع یا بدون اشاره به شخص و مؤسسه ای خاص جایز می باشد)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

خلاصه ی سخنان سخنان استاد شیخ جعفر تبریزی در مورد انحرافات سید کمال حیدری در فاطمیه ی 1439 هـ

قبلا در مورد چرایی نقد «سید کمال حیدری» و ضرورت آن نوشته ایم که توصیه می کنیم تا قبل از مطالعه ی مطالب ما در نقد این شخص، حتما مطلب زیر را مطالعه بفرمایید :

http://al-shia.blog.ir/post/663

استاد شیخ جعفر تبریزی (فرزند آیت الله میرزا جواد تبریزی رحمه الله) در سخنرانی شب اول فاطمه ی خویش در سال 1439 هجری قمری (1396 شمسی) با اشاره به فتاوای مراجع مبنی بر انحراف و گمراهی نامبرده، توضیحاتی در این مورد داشتند که به خلاصه ی آن اشاره می کنیم و سپس لینک کلیپ را قرار می دهیم.

تشیع همیشه مورد هجمه بوده [است].یا از خودمان یا از دیگران.ببینید [در] جریان اخیر یک آقایی در قم پیدا شده است که ادعای علم و فضل می کند [و این] فقط ادعاست ... تمام مقدسات ما را زیر سؤال برده است ... اخیرا دو مرجع بزرگ،افتخار تشیع، حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی و حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی فتوا صادر کرده اند که این حرف هایی که این مردک می زند، این ها عقائد شیعه نیست.تمام این عقائد باطل است.مراجع ما،بزرگان ما پاسدار مذهبند به عنایت امام زمان.این مذهب حامی دارد.پاسبان دارد.دلسوز دارد و او امام زمان روحی له الفداست.اجازه نمی دهد کسی مذهب را از بین ببرد،کسی در مذهب خدشه وارد کند.بله، ممکن است زمانی تاثیر کند اما بقا نخواهد داشت ... ما خوف نداریم.از این که مذهب ضربه ببیند خوف نداریم.چون مذهب حامی دارد.اما احساس وظیفه می کنیم.هر منحرفی، هر شخصی که شبهه راه می اندازد وظیفه می دانیم جواب بدهیم و بر همه وظیفه است.لذا جلودار همه مراجعند.این که می بینید در این روزها دو مرجع بزرگ آیت الله وحید خراسانی و آیت الله العظمی صافی فتوا می دهند که این شخص منحرف است،عقائدش باطل است، ربطی به دین ندارد.بر همه وظیفه است که در مقابل این انحراف بایستند.جوان ها منحرف نشوند.از کجا آمدی ؟! به کجا می خواهی بروی ؟! چه کسی دارد به تو القا می کند که این شبهات را در جامعه راه بیندازی ؟! این وظیفه ی همه است.من منبری باید بگویم [تا] همه بدانند که ما از این افکار دوریم وکسانی که این افکار را راه می اندازند، کسانی هستند که گمراهند.کسانی هستند که شیطان وجود آن ها را گرفته است ولذا ما خوف نداریم.مذهب حامی دارد.حامی آن امام زمان است.

لینک مشاهده ی کلیپ (حتما کلیپ را مشاهده کنید) :

https://www.aparat.com/v/gl6Yq

لینک مشاهده ی سخنرانی به صورت کامل از کانال رسمی آپارات استاد شیخ جعفر تبریزی :

https://www.aparat.com/v/HjukD

تصریح حساب رسمی اینستاگرام مدرس آیت الله میرزا جوادتبریزی رحمه الله به این که مخاطب سخنان فوق، سید کمال حیدری می باشد :

https://www.instagram.com/p/BfO4vQ1Aijm/?taken-by=madrass_tabrizi_qom

https://www.instagram.com/p/BfPBMuVAOfv/?taken-by=madrass_tabrizi_qom

بیانیه ی مدرس آیت الله شیخ میرزا جواد تبریزی رحمه الله مبنی بر گمراه و گمراه گر بودن سید کمال حیدری و دروغ بستن بر آیت الله میرزا جواد تبریزی رحمه الله :

http://al-shia.blog.ir/post/684

مطالب مربوط به دروغ بستن سید کمال حیدری بر آیت الله شیخ میرزا جواد تبریزی رحمه الله :

http://al-shia.blog.ir/post/683

http://al-shia.blog.ir/post/685

http://al-shia.blog.ir/post/686


نظرات  (۳)

فوق العاده بود.
دیگه از این واضح تر نمی شد.طرفداران ایشون اینم میتونن بگن صحت نداره یا منظور حیدری نیست یا تقطیع شده و.‌.؟؟؟؟
پاسخ:
ممنون.
سلام و درود
ببخشید این احمدالحسن یمانی دقیقا کیه و حرفش چیه؟ مرتب میان پی وی تلگرام و یا در اینستا مقاله میفرستن و هرچی میگیم بابا ما اصلا عربها رو نمیشناسیم تازه دعوت مون می کنند گروها و پیج هاشون...هرچند بلاک می کنم اما دوست داشتم بدونم یه موقع اشتباهی و نادانسته آب تو اسیاب دشمن نریزیم :|
در این حد سریش من ندیده بودم که از این به قول خودشون"مومنان به دعوت احمد"دیدم.انگار وقتی متوجه میشن ما اطلاعاتی در این زمینه نداریم بیشتر تلاش می کنند که به حرفهاشون گوش بدیم.چون کتاب و مقاله و لینک گروه و سایت هاش رو میفرستادن.
دربارش سرچ هم زدم ولی فکر کنم چون با مبانی تفکراسلامی اشنا نیستم متوجه نشدم نصفشم که عربی نوشته بود.
پاسخ:
وعلیکم السلام

عده ای گمراه هستن که با دروغ و فریب سعی در جذب مردم دارن.کتاب های زیادی هم در نقد این جماعت گمراه و اثبا دروغ ها و تناقضاتشون نوشته شده.
ممنونم.چندتا سخنرانی و منبع دربارش پیدا کردم.
پاسخ:
خواهش میکنم.در منابع فارسی کتاب های استاد شهبازیان و استاد هوشیار آثار خوبی هستند و در منابع عربی هم بهترین کتاب، کتاب شیخ علی آل محسن هست در اثبات گمراهی و کذاب بودن این جریان گمراه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Flag Counter