حقانیت شیعه و رد شبهات

نقد وهابیت و اهل سنت | نقد آیین زرتشتی و باستان گرایان | نقد مسیحیت | وبلاگ شخصی فرشید شرفی

حقانیت شیعه و رد شبهات

نقد وهابیت و اهل سنت | نقد آیین زرتشتی و باستان گرایان | نقد مسیحیت | وبلاگ شخصی فرشید شرفی

حقانیت شیعه و رد شبهات

فرشید شرفی | پژوهشگر قرآن، حدیث، کلام و ادیان و مذاهب

* به علت کمبود وقت از ترجمه ی متون درخواستی جدا معذوریم

* شبهات و سوالات علمی خود را در قسمت نظرات ارسال کنید تا در صف سوالات قرار گرفته و به آن پاسخ داده شود (به سؤالات تکراری به هیچ وجه پاسخ داده نمی شود)

* برای دسترسی آسان به موضوعات مورد نظرتان، از قسمت " طبقه بندی موضوعی " استفاده کنید

* در صورت خرابی و یا لود نشدن تصاویر و مطالب به ما اطلاع دهید

* نقل و درج مطالب موجود در وبلاگ به نام شخص یا مؤسسه ای خاص در هر تارنمای اینترنتی و غیر از آن شرعا حرام می باشد (نقل همراه با ذکر منبع یا بدون اشاره به شخص و مؤسسه ای خاص جایز می باشد)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

دروغ بستن مولوی محمدعمر سربازی بر شیعه در موضوع غضب حضرت زهراء (س) بر ابوبکر و رضایت آن حضرت از وی!

غضب حضرت زهراء (س) بر ابوبکر از حقایق مسلم و واضح تاریخی است که در صحیح ترین روایات اهل سنت نیز وارد شده است اما از آن جا که این حقیقت تاریخی برای مخالفین شیعه بسیار گران تمام می شود، علمای آن ها سعی کرده اند تا به روش های مختلف در مقابل انتشار این حقیقت و تثبیت آن بایستند.


یکی از این افراد مولوی محمد عمر سربازی، عالم اهل سنتِ صوفیِ حنفی، می باشد که در دروغی آشکار مدعی می شود بر اساس کتب معتبر شیعه حضرت زهراء (س) از ابوبکر راضی شد!

صاحب مجاج السالکین (کتاب معتبر اهل تشیع) می‌نویسد: انّ أبا بکر لَمَّا رأی فاطمه انقَبَضَت عنهُ وهَجَرَت ولَم تَتَکَلَّم بَعدَ ذالِکَ فِی أَمرِ فَدَک کَبُرَ ذالِکَ عندهُ فَارادَ اِستِرضَاهَا فَأتَاهَا فقال لها صدقتِ یا ابنهَ رسول الله فیمَا ادَّعیتِ ولکنِّى رأَیتُ رسول الله ج یُقَسِّمُهَا فیعطى الفقراء والمساکین وابن السبیل بعد ان یوتی منها قوتکم ولصاعنین بها فقالت افعل کما کان ابی رسول الله ج یفعل فیها فقال فلک الله على ان افعل فیها ما کان یفعلُ ابوکِ فقالت والله لتفعلنَّ فقال والله لافعلنَّ ذَالِکَ فقالت اللهم اشهد فرضیت بذالک واخذت العهد علیه فکان أبو بکر یعطیهم قوتهم ویقسم الباقی فیعطى الفقراء والمساکین وابن السبیل.«هنگامی که ابوبکر دید فاطمه از وی رنجیده و دیگر راجع به فدک صحبت نمی‌کند این موضوع بر وی دشوار آمد لذا تصمیم گرفت از او جلب رضایت کند و به همین منظور پیش وی رفت و گفت: ای دختر رسول خداج تو در ادعایت صادق هستی، لاکن رسول خدا ج بعد از در نظر گرفتن مخارج شما و مخارج کارگران فدک ثمرات آن را فقط بین مستمندان و مسافران تقسیم می‌کرد. زهرا گفت: پس تو نیز آنچنان کن که پدرم می‌کرد.ابوبکر گفت: خداوند را گواه می‌گیرم که آنچنان کنم که پدر بزرگوارت می‌کرد. حضرت زهرا گفت: تو را بخدا که چنین می‌کنی؟ ابوبکر گفت: قسم به خدا که چنان کنم و گفت: بار الها تو گواه باش! زهرا بدان راضی گردید و وعده گرفت.از آن پس ابوبکر نخست مخارج آنان را تأمین می‌کرد و الباقی را بین فقرا و مسافران تقسیم می‌نمود».


سربازی نقشبندی، محمدعمر، خلفای راشدین از دیدگاه امیر المؤمنین علی بن ابی طالب (سراغ حقیقت برای افتاده در حیرت)، ص37.


البته با بررسی دقیق در می یابیم که این دروغ شرم آور مولوی محمد عمر سربازی در حقیقت کپی پیست از دروغ عبد العزیز دهلوی، عالم سرشناس اهل سنت، می باشد که در لینک زیر می توانید آن را مشاهده بفرمایید:

http://al-shia.blog.ir/post/967

نکته ی مهم: حتما مطلب موجود در لینک بالا را مطالعه بفرمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Flag Counter