حقانیت شیعه و رد شبهات

نقد وهابیت و اهل سنت | نقد آیین زرتشتی و باستان گرایان | نقد مسیحیت | وبلاگ شخصی فرشید شرفی

حقانیت شیعه و رد شبهات

نقد وهابیت و اهل سنت | نقد آیین زرتشتی و باستان گرایان | نقد مسیحیت | وبلاگ شخصی فرشید شرفی

حقانیت شیعه و رد شبهات

فرشید شرفی | پژوهشگر قرآن، حدیث، کلام و ادیان و مذاهب

* به علت کمبود وقت از ترجمه ی متون درخواستی جدا معذوریم

* شبهات و سوالات علمی خود را در قسمت نظرات ارسال کنید تا در صف سوالات قرار گرفته و به آن پاسخ داده شود (به سؤالات تکراری به هیچ وجه پاسخ داده نمی شود)

* برای دسترسی آسان به موضوعات مورد نظرتان، از قسمت " طبقه بندی موضوعی " استفاده کنید

* در صورت خرابی و یا لود نشدن تصاویر و مطالب به ما اطلاع دهید

* نقل و درج مطالب موجود در وبلاگ به نام شخص یا مؤسسه ای خاص در هر تارنمای اینترنتی و غیر از آن شرعا حرام می باشد (نقل همراه با ذکر منبع یا بدون اشاره به شخص و مؤسسه ای خاص جایز می باشد)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

بیان بخشی از مصائب حضرت زهراء (س) از زبان مقام معظم رهبری (از مضروب شدن حضرت زهراء سلام الله علیها تا فریب خوردن و کوتاهی ریش سفیدان مهاجرین و انصار)

در این مطلب قصد داریم تا بخشی از مصائب حضرت زهراء سلام الله علیها را از بان مقام معظم رهبری حفظه الله برایتان نقل کنیم:

لذا شروع کرد به مبارزه.آن پشت در آمدن، آن محسن شش ماهه سقط شدن، آن بازوبندی از ورم بر بازو، آن مقاومت عجیب که منجر می شود به این که دختر پیامبر (ص) را بزنند.یک زن را چه کسی می زند؟ چرا می زنند؟ مگر این که ایستاده [است].مقاومت می کند.نمی توانند در این موقعیت حساس این عیاری را انجام بدهند مگر این که این خار راه را از میان بردارند.این خار راهی شده است.همه ی نقشه ها را نقش بر آب می کند.مردان و ریش سفیدان و قدرتمندان مهاجر و انصار زیر بار رفته اند.بعضی فریب خورده اند.بعضی کوتاهی کرده اند.این زن نه فریب می خورد و تنبلی می کند و نه حاضر است به هیچ قیمتی رضایت بدهد.[به این دلیل است] که [او را] زدند.بعد از آن که زدند بیهوش شد.وقتی به هوش آمد دید مثل این که قضیه در شُرُف انجام است.نگفت مریضم. عصا یا شخصی را عصا کردن، به مسجد رفتن، به گریه بسنده نکردن ... بریده باد زبانی که شأن زهرا را از خطبه‌خوانی به نوحه‌سرایی تبدیل می‌کند.اگر خطبه‌ ی زهرا را نگفتید، گریه ی زهرا هم معنی پیدا نمی‌کند.اگر نفهمیدیم که زهرا آن‌جا چگونه سخن گفته است، نمی‌فهمیم که گریه‌ی او به چه معناست.می رود داخل مسجد می ایستد و در مقابل چشم های مبهوت حاضران بنا می کند به خطابه ای عجیب ایراد کردن.به نظرم اگر یک آدم معمولی بخواهد آن خطابه را بخواند و انشاء کند بیش از نیم ساعت حرف زدن است و پر از مطالب عجیب.

بخشی از سخنرانی مقام معظم رهبری در یکی از مراسم فاطمیه ی دهه ی پنجاه خورشیدی، مسجد امام حسن علیه السلام مشهد مقدس.

منبع:

http://www.598.ir/fa/news/414996

مشاهده ی کلیپ:

https://www.aparat.com/v/ZDo7E

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Flag Counter