حقانیت شیعه و رد شبهات

نقد وهابیت و اهل سنت | نقد آیین زرتشتی و باستان گرایان | نقد مسیحیت | وبلاگ شخصی فرشید شرفی

حقانیت شیعه و رد شبهات

نقد وهابیت و اهل سنت | نقد آیین زرتشتی و باستان گرایان | نقد مسیحیت | وبلاگ شخصی فرشید شرفی

حقانیت شیعه و رد شبهات

فرشید شرفی | پژوهشگر قرآن، حدیث، کلام و ادیان و مذاهب

* به علت کمبود وقت از ترجمه ی متون درخواستی جدا معذوریم

* شبهات و سوالات علمی خود را در قسمت نظرات ارسال کنید تا در صف سوالات قرار گرفته و به آن پاسخ داده شود (به سؤالات تکراری به هیچ وجه پاسخ داده نمی شود)

* برای دسترسی آسان به موضوعات مورد نظرتان، از قسمت " طبقه بندی موضوعی " استفاده کنید

* در صورت خرابی و یا لود نشدن تصاویر و مطالب به ما اطلاع دهید

* نقل و درج مطالب موجود در وبلاگ به نام شخص یا مؤسسه ای خاص در هر تارنمای اینترنتی و غیر از آن شرعا حرام می باشد (نقل همراه با ذکر منبع یا بدون اشاره به شخص و مؤسسه ای خاص جایز می باشد)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

البانی وهابی : شیعه ی عائشة یعنی ناصبی !

چهارشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۰۹ ب.ظ

البانی وهابی : شیعه ی عائشة یعنی ناصبی !




البانی سلفی (بخاری عصر سلفیون و وهابیون) در سلسله ی صحیحه اعتراف جالبی در مورد روابط امیر المومنین (ع) و عائشة کرده و تصریح می کند که شیعه ی عائشة یعنی ناصبی !

أم شیخه قیس بن أبی حازم وهو مثله فی الثقة والضبط، غیر أنه قیل: إنه کان یحمل على علی رضی الله عنه. فهو إذن من شیعة عائشة رضی الله عنها .....

سلسلة الاحادیث الصحیحة،ج1،ص852 ط مکتبة المعارف

یا شیخ او قیس بن ابی حازم که در ثقه بودن و ضبط مانند اوست الا این که گفته شده از علی بدگویی می کرد پس او شیعه ی عائشة است .....

بنا بر کلام البانی، شیعیان عائشة همان نواصب و دشمنان امیر المومنین علیه السلام می باشند.

الحمد لله الذی جعلنا من شیعة امیر المومنین علی بن ابی طالب علیه السلام ...

رونوشت :

ندای سنت | پایگاه رسمی حوزه علمیه دارالعلوم زنگیان سراوان

اسلام تکس | بانک مقالات اسلامی و پاسخ به شبهات

کتابخانه عقیده

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۱
فرشید شرفی | Farshid Sharafi

نظرات  (۴)

۰۲ مهر ۹۴ ، ۱۲:۲۰ نجمه شفیعی

سلام عیدتون مبارک

ان شاء الله همیشه شاد باشین

سلام علیکم،واقعا سایت زیبایی دارید متشکرم ازتون،فقط در مورد ولایت تکوینی بیشتر صحبت کنید
پاسخ:
وعلیکم السلام

ان شاء الله در مورد ولایت تکوینی از دید شیعه ی امامیه هم صحبت خواهیم کرد اما نمونه هایی از ولایت تکوینی در کتب مخالفین :

شمس الدین سخاوی (از علمای اهل سنت) و اعتقاد به ولایت تکوینی عمر !

http://al-shia.blog.ir/post/331

قلقشندی (از علمای اهل سنت) و اعتقاد به ولایت تکوینی عمر بن الخطاب !

http://al-shia.blog.ir/post/332

امام حسین علیه السلام و پایین کشیدن عمر از منبر

http://al-shia.blog.ir/post/151
سلام بخشید من این متن زیر رو در یکی از سایتها دیدم اگر امکان داره جواب بدید :

به قول میرزا آقا خان کرمانی :
اگر یک جلد کتاب از 24 جلد کتاب بحارالانوار علامه مجلسی را در هر کشوری انتشار بدهند،دیگر امید نجات برای آن ملت کم است .حالا تصور کن که هرگاه 24 جلد از این کتاب در میان ملتی منتشر شود !!!
محض ازدیاد بصیرت،یکی از حدیث های مهم این بحارالانوار را نقل میکنم که مشت نمونه خروار باشد .
علی علیه السلام در غزوه صفین، قصد عبور از نهر فرات را داشت،ولی معبرش معلوم نبود .به نصیربن هلال فرمود برود کنار فرات، و از طرف من ماهیی به نام کرکره را صدا کن،و از او محل عبور را بپرس.نصیر اطاعت نمود و بر کنار فرات آمد و فریاد برآورد که یا کرکره. بالفور هفتاد هزار ماهی سر از آب بیرون آوردند،لبیک لبیک،چه می گویی؟
نصیر جواب داد، مولایم معبر فرات را می خواهد.
هفتاد هزار ماهی آواز برآوردند که همه ما کرکره نام داریم، بگو این شرف در حق کدامیک مرحمت شده است تا اطاعت کنیم.نصیر برگشت و ماجرا را به عرض مولایش علی رسانید .
فرمود، برو کرکرِۀ بن صرصره را بخوان .برگشت و ندا داد .این بار شصت هزار ماهی سر برآوردند که ما کرکرۀ بن صرصره هستیم ، این عنایت در حق کدامیک شده است؟
نصیر برگشت و پرسید . فرمودند : برو کرکرۀ بن صرصرۀ بن غرغره را بخوان .
نصیر بازگشت و چنین کرد.این بار پنجاه هزار ماهی و ماجرای پیشین تکرار شد .
برگشت و مولا گفت: برو کرکرۀ بن صرصرۀ بن غرغرۀ بن دردره را بخوان. تا اینکه در دفعه هشتم که فریاد برآورد، ای کرکرۀ بن صرصرۀ بن غرغرۀ بن دردرۀ بن جرجرۀ بن عرعرۀ بن مرمرۀ بن فرفره!!!
آن وقت ماهی بسیار بزرگی سر از آب برآورد و قاه قاه خندید که ای نصیر، به درستی که علی ابن ابیطالب با تو مزاح فرموده است. زیرا او خودش همه راه های دریا و معبرها و دجله ها را از ماهیان بهتر میداند . ولی اینک به او بگو که معبر فرات آنجا است .
نصیر برگشت و صورت حال را عرض کرد .
حضرت فرمودند ،آری من به همه راه های آسمانها و زمین آگاهم . پس نصیر صیحه زده غش کرد . و چون به هوش آمد فریاد برآورد، شهادت میدهم که تو همان خدای واحد قهاری . و آنگاه حضرت فرمود :
چون نصیر کافر به خدا شده، قتلش واجب است .
آنگاه شمشیر از غلاف کشید و گردنش را بزد .
( حدیثی در بحار الانوار علامه مجلسی ، معتبرترین و بزرگترین منبع مذهبی شیعیان )

خردمند کاین داستان بشنود
به دانش گراید ز دین بگسلد


==========================================================
البته همین که میگه بحارالانوار 24 جلده این خودش جای خنده داره ولی جواب بقیه حرفاشو بدید..ممنون
پاسخ:
بسم الله

چنین روایتی نه در بحار الانوار و نه در غیر بحار وجود خارجی ندارد و ساخته ی دست اسلام ستیزان و دشمنان اهل بیت علیهم السلام است و عده ای جاهل نیز آن را کپی پیست می کنند تا به خیال خود شیعه را نقد کنند !

همین دروغ گویی و جعل حدیث از بهترین دلایل درماندگی و عجز دشمنان است.

(هرکس چنین روایتی را برای ما بیاورد ، جایزه ی درخوری به او خواهیم داد)
ابراهیم جان انگاری تو هم از اون جوانهای تندروی شیعه هستی که به جوانی شم رحم نمیکنه و سرش به تنش سنگینه....حالا این البانی یه شکری خورد تو چرا اشاعه میدی ؟ عایشه زن پیغمبر تو هست یانه؟ دیگه احترام پیغمبر ک واجبه براتون.
پاسخ:
اولا بنده تندرو نیستم و ظاهرا شما تندرو ندیدید ! (اگر بنده بی احترامی یا اهانتی کردم بیارید !)

ثانیا : البانی سلفی بر مبنای روایات و اخباری که دیده و همین الان هم در کتب اهل سنت موجود هست این حرف رو زده و کلامش اتفاقا در این جا صحیح هست چون موید تاریخی داره.

ثالثا : این ارتباطی به بی احترامی و اهانت نداره و بیان حقایق تاریخی اهانت نیست. (آیا این که کسی بگه همسر حضرت لوط کافر بوده است اهانت به حضرت لوط هست ؟!)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Flag Counter