حقانیت شیعه و رد شبهات

نقد وهابیت و اهل سنت | نقد آیین زرتشتی و باستان گرایان | نقد مسیحیت | وبلاگ شخصی فرشید شرفی

حقانیت شیعه و رد شبهات

نقد وهابیت و اهل سنت | نقد آیین زرتشتی و باستان گرایان | نقد مسیحیت | وبلاگ شخصی فرشید شرفی

حقانیت شیعه و رد شبهات

فرشید شرفی | پژوهشگر قرآن، حدیث، کلام و ادیان و مذاهب

* به علت کمبود وقت از ترجمه ی متون درخواستی جدا معذوریم

* شبهات و سوالات علمی خود را در قسمت نظرات ارسال کنید تا در صف سوالات قرار گرفته و به آن پاسخ داده شود (به سؤالات تکراری به هیچ وجه پاسخ داده نمی شود)

* برای دسترسی آسان به موضوعات مورد نظرتان، از قسمت " طبقه بندی موضوعی " استفاده کنید

* در صورت خرابی و یا لود نشدن تصاویر و مطالب به ما اطلاع دهید

* نقل و درج مطالب موجود در وبلاگ به نام شخص یا مؤسسه ای خاص در هر تارنمای اینترنتی و غیر از آن شرعا حرام می باشد (نقل همراه با ذکر منبع یا بدون اشاره به شخص و مؤسسه ای خاص جایز می باشد)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات



فحاشی البانی و تویجری (از وهابیون مشهور معاصر) نسبت به یکدیگر


یک از صفات خاص وهابیون و نواصب، فحاشی های خاص آنان است که حتی در میدان مباحث علمی نیز این فحاشی ها ابزاری مهم و استراتژیک (!!!) برای آنانبه حساب می آید تا در هنگام درماندگی از بحث علمی با شیعیان از آن استفاده کنند.اما جالب است بدانید که این افراد حتی به خودشان نیز رحم نکرده و هرکس با نظراتشان مخالفت کند نیز هجوم فحش و اهانت قرار می گیرد که یکی از نمونه های جالب این مساله، فحاشی های حمود التویجری و البانی (از وهابیون مشهور و متعصب معاصر) نسبت به یکدیگر است که به خوبی سطح شهور و ادب وهابیون را به همگان نشان می دهد.

البانی وهابی در کتاب " الرد المفحم " خویش به این فحاشی تویجری اشاره می کند و می نویسد :

وکرره الشیخ التویجری مرارا (ص 163 و 226 و 265) ونسبنی بسبب مخالفتی إیاه إلى الإلحاد .....

الرد المفحم،ص48 ط المکتبة الاسلامیة

و شیخ تویجری بارها این مطلب را تکرار کرده است (ص163و226و265) و به من به خاطر مخالفتم با او نسبت الحاد (کفر) داده است .....

سپس البانی در ادامه عین کلام تویجری را نقل کرده که بخش مورد نظر ما به این شکل است :


وکلام الألبانی فی تفسیر أیة الأحزاب لم یسبقه إلیه أحد من الصحابة والتابعین وقد خالف ما جاء عن حبر الأمة وغیره من أکابر التابعین فی تفسیرها فهو إذا من الإلحاد فی آیات الله تعالى وتحریف الکلم .....

الرد المفحم،ص49 ط المکتبة الاسلامیة

{تویجری وهابی می گوید} و احدی از صحابه و تابعین کلام البانی در مورد تفسیر آیه ی سوره ی احزاب را نگفته است و آن چه از ابن عباس (حبر الامة) و غیر از او از بزرگان تابعین آمده است با کلام البانی در تفسیرش از آیه مخالفت کرده است پس این کفر و الحاد نسبت به آیات قرآن و تحریف کلام است .....

البانی پس از این نقل قول در یک صفحه بعد شروع به فحاشی کرده و می نویسد :

وإن من خبثه وتدلیسه أنه ساق الضعیف منها وأفاض فی إعلالها وکتم الصحیح منها وأقره الإسکندرانی (3 / 265) لجهله بهذا العلم الشریف ولذلک فقد أساء إلى نفسه وإلى قرائه بدخوله فیما لا یحسنه !

الرد المفحم،ص50 ط المکتبة الاسلامیة

خباثت و تدلیس تویجری این است که حدیث را با سند ضعیفش بیان کرده است و اسکندرانی نیز به این اقرار کرده است (3/265) و این به خاطر جهلش به این علم شریف است و به همین خاطر به خودش و خوانندگان کتابش به خاطر وارد شدنش به چیزی که مناسب او نیست بد کرده است !

ملاحظه نمودید که وهابیون حتی به خودشان نیز رحم نمی کنند و هر آن چه از دهانشان دربیاید حتی در کتب به اصطلاح علمیشان نیز بیان می کنند !


آن چه تویجری وهابی به البانی وهابی نسبت داده بود : البانی نسبت به آیات قرآن ملحد و کافر است و کلام افراد را تحریف می کند.


آن چه البانی وهابی به تویجری وهابی نسبت داد : تویجری خبیث و مدلس است و نسبت به علم الحدیث جاهل است و شایستگی ورود به این مباحث را ندارد و به خودش و خوانندگان کتابش بد کرده است.



















البانی



تویجری





موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۱۲
فرشید شرفی | Farshid Sharafi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Flag Counter