حقانیت شیعه و رد شبهات

نقد وهابیت و اهل سنت | نقد آیین زرتشتی و باستان گرایان | نقد مسیحیت | وبلاگ شخصی فرشید شرفی

حقانیت شیعه و رد شبهات

نقد وهابیت و اهل سنت | نقد آیین زرتشتی و باستان گرایان | نقد مسیحیت | وبلاگ شخصی فرشید شرفی

حقانیت شیعه و رد شبهات

فرشید شرفی | پژوهشگر قرآن، حدیث، کلام و ادیان و مذاهب

* به علت کمبود وقت از ترجمه ی متون درخواستی جدا معذوریم

* شبهات و سوالات علمی خود را در قسمت نظرات ارسال کنید تا در صف سوالات قرار گرفته و به آن پاسخ داده شود (به سؤالات تکراری به هیچ وجه پاسخ داده نمی شود)

* برای دسترسی آسان به موضوعات مورد نظرتان، از قسمت " طبقه بندی موضوعی " استفاده کنید

* در صورت خرابی و یا لود نشدن تصاویر و مطالب به ما اطلاع دهید

* نقل و درج مطالب موجود در وبلاگ به نام شخص یا مؤسسه ای خاص در هر تارنمای اینترنتی و غیر از آن شرعا حرام می باشد (نقل همراه با ذکر منبع یا بدون اشاره به شخص و مؤسسه ای خاص جایز می باشد)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

دروغ بستن شجاع الدین شفا (دین ستیز باستان گرا) بر تورات تحریف شده به منظور اهانت به انبیای الهی!


شجاع الدین شفا از برجسته ترین دین ستیزهای باستان گرا می باشد که در نزد دین ستیزان و اسلام ستیزان و به ویژه اسلام ستیزانِ باستان گرا جایگاه ویژه ای دارد و بسیار به سخنان و کتاب های استناد کرده و ارجاع می دهند.


شجاع الدین شفا در کتاب های متعدد خود با سر هم کردن دروغ های فراوان و ارائه ی استدلال های ناقص و غلط و برداشت های شخصی خود، سعی در وارونه کردن حقائق و نشان دادن چهره ای زشت و ناپسند از ادیان الهی و به ویژه اسلام و تشیع بوده است.


هر انسان محقق و منصفی که به کتاب های وی مراجعه کند با دروغ ها و تدلیس های فراوانی مواجه می شود و از این رو می توان برای این دین ستیز، عنوان «شیاد قرن» را انتخاب کرد!


وی در یکی از کتاب های مشهورش با تحریف و دست بردن در توراتی که خود تحریف شده با هدف اهانت به انبیای الهی چنین می نویسد:


محققان متعددی در تورات نشان هایی از این یافته اند که داود پیغمبر همجنس باز نیز بوده است، واین استنباط از مرثیه ای ناشی می شود که داود پس از دریافت خبر مرگ نابهنگام یوناتان فرزند جوان و زیباروی شائول نخستین پادشاه اسرائیل در سوگ او سروده و متن آن در کتاب دوم سموئیل (باب اول، 27-26) آمده است: «ای برادر من یوناتان، برای من بسیار نازنین بودی، زیرا محبت من و تو تنها محبت دو برادر نبود، محبت مردان با زنان بود.»


شفا، شجاع الدین (متوفای 1389 خورشیدی)، تولدی دیگر، ص7 از 34 (ص56 از فایل pdf منتشر شده از کتاب)


با مراجعه به بخش مورد اشاره ی شجاع الدین شفا از تورات، عبارات را چنین می یابیم:


ای‌ برادر من‌ یوناتان‌ برای‌ تو دلتنگ‌ شده‌ام‌. برای‌ من‌ بسیار نازنین‌ بودی‌. محبت‌ تو با من‌ عجیب‌تر از محبت‌ زنان‌ بود. جبّاران‌ چگونه‌ افتادند و چگونه‌ اسلحۀ جنگ‌ تلف‌ شد!


عهد قدیم، کتاب دوم سموئیل، باب دوم، فقره ی 26و27.


مشاهده می کنید که چگونه شجاع الدین شفا با ساختن عباراتی از پیش خود و اضافه کردن آن ها به این بخش از تورات سعی در اثبات ادعای دروغین خود دارد!


نکته ی دیگر آن که شجاع الدین شفا به دروغ مدعی شده است «محققان متعدد» چنین ادعایی را مطرح ساخته اند حال آن که حتی پنج محقق برجسته و معتبر و متخصص نمی توان یافت که چنین استدلالی را مطرح ساخته باشند چرا که اساسا این عبارات در تورات وجود خارجی ندارد که محققین چنین ادعایی را مطرح ساخته باشند!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Flag Counter