حقانیت شیعه و رد شبهات

نقد وهابیت و اهل سنت | نقد آیین زرتشتی و باستان گرایان | نقد مسیحیت | وبلاگ شخصی فرشید شرفی

حقانیت شیعه و رد شبهات

نقد وهابیت و اهل سنت | نقد آیین زرتشتی و باستان گرایان | نقد مسیحیت | وبلاگ شخصی فرشید شرفی

حقانیت شیعه و رد شبهات

فرشید شرفی | پژوهشگر قرآن، حدیث، کلام و ادیان و مذاهب

* به علت کمبود وقت از ترجمه ی متون درخواستی جدا معذوریم

* شبهات و سوالات علمی خود را در قسمت نظرات ارسال کنید تا در صف سوالات قرار گرفته و به آن پاسخ داده شود (به سؤالات تکراری به هیچ وجه پاسخ داده نمی شود)

* برای دسترسی آسان به موضوعات مورد نظرتان، از قسمت " طبقه بندی موضوعی " استفاده کنید

* در صورت خرابی و یا لود نشدن تصاویر و مطالب به ما اطلاع دهید

* نقل و درج مطالب موجود در وبلاگ به نام شخص یا مؤسسه ای خاص در هر تارنمای اینترنتی و غیر از آن شرعا حرام می باشد (نقل همراه با ذکر منبع یا بدون اشاره به شخص و مؤسسه ای خاص جایز می باشد)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

عذاب شدید زن در صورت پیمان شکنی نسبت به شوهر و عدم تمکین در آیین زرتشتی (بر اساس ارداویراف نامه)


همواره شاهد آن هستیم که باستان گرایان و زردشتیان و طرفداران زرتشتی گری ضمن حمله به مفاهیم و آموزه های اسلامی و ادعای پایمال شدن حقوق زن در اسلام، از عقائد خویش و تایخ ایران باستان آرمان شهری تصویر می کنند که اگر کسی از حقائق تاریخ باستان و آموزه های ثابت آیین زردشتی بی خبر باشد، آن را درخشان ترین و طلایی ترین دوران تاریخ به خصوص برای زنان تصور خواهد کرد!


با مراجعه به متون معتبر و شناخته شده ی زرتشتی خلاف تمامی این ادعاها - که همچون طبلی توخالی هستند - ثابت می شود.


در کتاب ارداویراف نامه در مورد زنانی که نسبت به شوهر خود پیمان شکنی کرده و از شوهر خویش تمکین نکرده اند چنین آمده است:


1- و دیدم روان زنانی که نگونسار افکنده بودند و [چیزی] همانند خارپشت آهنی با خاری که از آن رسته بود در بدن آن ها فرو می رفت و بیرون می آمد. 2- و به ژرفای یک انگشت، نطفه ی دیوان و دروجان و بدبویی و ریمنی در دهان و بینی آن ها می رفت. 3- و پرسیدم: «آن ها کدام روان ها هستند که چنین پادافرهی را تحمل می کنند؟» 4- سروش اهلو و آذر ایزد گفتند: «این روان آن زنان دروندی است که در گیتی با شوهرشان پیمان شکنی کردند و شوهشان را رها کردند، و هرگز خشنود نبودند و تن به هم خوابگی ندادند.»


ارداویراف نامه، فرگرد 70، ترجمه و تحقیق: ژاله آموزگار، انتشارات: معین - انجمن ایران شناسی فرانسه، چاپ: پنجم، 1394 خورشیدی.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۰۴
فرشید شرفی | Farshid Sharafi

ارداویراف نامه آموزگار

ارداویراف نامه عبدالرحیم عفیفی

انجمن جوانان زرتشتی

انجمن زرتشتیان استکهلم

انجمن زرتشتیان تهران

انجمن زرتشتیان کرمان

انجمن زرتشتیان یزد

انجمن زردشتیان تهران

انجمن زردشتیان کرمان

انجمن زردشتیان یزد

انجمن زنان زرتشتی

حقانیت شیعه و رد شبهات

حقوق زن در آیین زرتشت

حقوق زن در اسلام

حقوق زن در ایران باستان

خردگان زن در ایران باستان

دانلود کتاب ارداویراف نامه

زن در آیین زرتشت

زن در آیین زرتشتی

زن در ایران باستان

زن در دوره ی ساسانیان

زن زرتشتی

زن ستیزی در اسلام

زن ستیزی در ایران باستان

سایت خردگان زن در ایران

سایت خردگان زن در ایران باستان

سایت پارسیان دژ آیین زرتشتی

سایت پارسیان دژ زن در ایران

شبهات باستان ستایان

شبهات باستان گرایان

شبهات زرتشتی گری

شبهات زن در اسلام

فرشید ایرانی

فرشید شرفی

موبد اردشیر خورشیدیان

موبد شهزادی

موبد کوروش نیکنام

وبلاگ الشیعة

وبلاگ الشیعه

وبلاگ حقانیت شیعه

وبلاگ فرشید شرفی

پاسخ به شبهات باستان ستایان

پاسخ به شبهات باستان گرایان

پاسخ به شبهات زردشتیان

پاسخ به شبهات زن در اسلام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Flag Counter