حقانیت شیعه و رد شبهات

نقد وهابیت و اهل سنت | نقد آیین زرتشتی و باستان گرایان | نقد مسیحیت | وبلاگ شخصی فرشید شرفی

حقانیت شیعه و رد شبهات

نقد وهابیت و اهل سنت | نقد آیین زرتشتی و باستان گرایان | نقد مسیحیت | وبلاگ شخصی فرشید شرفی

حقانیت شیعه و رد شبهات

فرشید شرفی | پژوهشگر قرآن، حدیث، کلام و ادیان و مذاهب

* به علت کمبود وقت از ترجمه ی متون درخواستی جدا معذوریم

* شبهات و سوالات علمی خود را در قسمت نظرات ارسال کنید تا در صف سوالات قرار گرفته و به آن پاسخ داده شود (به سؤالات تکراری به هیچ وجه پاسخ داده نمی شود)

* برای دسترسی آسان به موضوعات مورد نظرتان، از قسمت " طبقه بندی موضوعی " استفاده کنید

* در صورت خرابی و یا لود نشدن تصاویر و مطالب به ما اطلاع دهید

* نقل و درج مطالب موجود در وبلاگ به نام شخص یا مؤسسه ای خاص در هر تارنمای اینترنتی و غیر از آن شرعا حرام می باشد (نقل همراه با ذکر منبع یا بدون اشاره به شخص و مؤسسه ای خاص جایز می باشد)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

فوزی بن عبد الله الحُمیدی (محقق سَلَفی) : شعیب الارنؤوط (محقق مشهور سَلَفی) زندیق و اهل بدعت است!

مخالفین شیعه همواره ادعا می کنند که بر خلاف شیعه، یکدل و همصدا بوده و هیچ اختلافی با یکدیگر نداشته و با یکدیگر از جهت فکری و راه و روش متحد هستند.این در حالی است که یکی از موارد رایج در بین علماء و بزرگان مخالفین شیعه، موضع گیری های شدید آن ها بر ضد یکدیگر می باشد تا جایی که به راحتی حکم به کفر یا زندقه و یا فسق و اهل بدعت بودن و ... می کنند.

فوزی بن عبد الله الحمیدی - از محققان و دعوتگران سَلَفی بحرین - در کتاب خویش چنین صفاتی را برای «شعیب الارنؤوط» - محقق سَلَفی مشهور - بر می شمارد :

شعیب الأرناؤوط المبتدع الأشعری الزندیق ... وهکذا یشفی شعیب الأشعری الزندیق غله وحقده على کتب السنة ... تعلیقات شعیب الأرناؤوط البدعیة فی تحریفه لصفات الله تعالى ...

الحمیدی الأثری، فوزی بن عبد الله، فتح الإله فی إثبات الحد لله،ص 18، الناشر : مکتبة أهل الحدیث - البحرین، 1435 هـ - 2014 م.

شعیب الارنووط مبتدع (اهل بدعت) اشعری زندیق ... و شعیب الارنووط اشعری زندیق اینگونه کینه و حسد خود را نسبت به کتب اهل سنت بروز می دهد ... تعلیقات بدعت آمیز شعیب الارنووط زمانی که وی صفات خداوند را تحریف کرده است ...
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Flag Counter