حقانیت شیعه و رد شبهات

نقد وهابیت و اهل سنت | نقد آیین زرتشتی و باستان گرایان | نقد مسیحیت | وبلاگ شخصی فرشید شرفی

حقانیت شیعه و رد شبهات

نقد وهابیت و اهل سنت | نقد آیین زرتشتی و باستان گرایان | نقد مسیحیت | وبلاگ شخصی فرشید شرفی

حقانیت شیعه و رد شبهات

فرشید شرفی | پژوهشگر قرآن، حدیث، کلام و ادیان و مذاهب

* به علت کمبود وقت از ترجمه ی متون درخواستی جدا معذوریم

* شبهات و سوالات علمی خود را در قسمت نظرات ارسال کنید تا در صف سوالات قرار گرفته و به آن پاسخ داده شود (به سؤالات تکراری به هیچ وجه پاسخ داده نمی شود)

* برای دسترسی آسان به موضوعات مورد نظرتان، از قسمت " طبقه بندی موضوعی " استفاده کنید

* در صورت خرابی و یا لود نشدن تصاویر و مطالب به ما اطلاع دهید

* نقل و درج مطالب موجود در وبلاگ به نام شخص یا مؤسسه ای خاص در هر تارنمای اینترنتی و غیر از آن شرعا حرام می باشد (نقل همراه با ذکر منبع یا بدون اشاره به شخص و مؤسسه ای خاص جایز می باشد)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

عذاب شدید و عجیب خدای کتاب مقدس (سفر ارمیا)/ خوراندن گوشت انسان‌ها به یکدیگر!


اهل کتاب و به خصوص مسیحیان همواره ضمن حمله و هجمه علیه دین مبین اسلام و خشونت آمیز خواندن آموزه‌های آن، خود را افرادی صلح طلب معرفی می‌کنند حال آن که وقتی که به کتاب مقدس - که تمامی آن چه عهد جدید و چه عهد قدیم بر مسیحیان حجت است و راهی برای انکار و رد آن ندارند - مراجعه می‌کنیم، خلاف این ادعاهای به ظاهر زیبا را می‌بینیم.


به عنوان نمونه در کتاب ارمیا چنین آمده است:


3- و بگو: ای‌ پادشاهان‌ یهودا و سکنه‌ اورشلیم‌ کلام‌ خداوند را بشنوید! یهوه‌ صبایوت‌ خدای‌ اسرائیل‌ چنین‌ می‌گوید: اینک‌ بر این‌ مکان‌ چنان‌ بلایی‌ خواهم‌ آورد که‌ گوش‌ هر کس‌ که‌ آن‌ را بشنود صدا خواهد کرد.


4- زان رو که‌ مرا ترک‌ کردند و این‌ مکان‌ را خوار شمردند و بخور در آن‌ برای‌ خدایان‌ غیر که‌ نه‌ خود ایشان‌ و نه‌ پدران‌ ایشان‌ و نه‌ پادشاهان‌ یهودا آنها را شناخته‌ بودند سوزانیدند و این‌ مکان‌ را از خون‌ بی‌گناهان‌ مملّو ساختند.


5- و مکان‌های‌ بلند برای‌ بعل‌ بنا کردند تا پسران‌ خود را به‌ جای‌ قربانی‌های‌ سوختنی‌ برای‌ بعل‌ بسوزانند که‌ من‌ آن‌ را امر نفرموده‌ و نگفته‌ و در دلم‌ نگذشته‌ بود.


6- بنابراین‌ خداوند می‌گوید: اینک‌ ایامی‌ می‌آید که‌ این‌ مکان‌ به‌ توفت‌ یا به‌ وادی‌ ابن‌ هنّوم‌ دیگر نامیده‌ نخواهد شد بلکه‌ به‌ وادی‌ قتل‌.


7- و مشورت‌ یهودا و اورشلیم‌ را در این‌ مکان‌ باطل‌ خواهم‌ گردانید و ایشان‌ را از حضور دشمنان‌ ایشان‌ و به‌ دست‌ آنانی‌ که‌ قصد جان‌ ایشان‌ دارند خواهم‌ انداخت‌ و لاشهای‌ ایشان‌ را خوراک‌ مرغان‌ هوا و حیوانات‌ زمین‌ خواهم‌ساخت‌.


8- و این‌ شهر را مایه‌ حیرت‌ و سخریه‌ خواهم‌ گردانید به‌ حدّی‌ که‌ هر که‌ از آن‌ عبور کند متحیر شده‌، به‌ سبب‌ جمیع‌ بلایایش‌ سخریه‌ خواهد نمود.


9- و گوشت‌ پسران‌ ایشان‌ و گوشت‌ دختران‌ ایشان‌ را به‌ ایشان‌ خواهم‌ خورانید و در محاصره‌ و تنگی‌ که‌ دشمنان‌ ایشان‌ و جویندگان‌ جان‌ ایشان‌ بر ایشان‌ خواهند آورد، هر کس‌ گوشت‌ همسایه‌ خود را خواهد خورد.


عهد قدیم، سفر ارمیا، فصل 19، فقره ی 3 الی 9.



نظرات  (۱)

۲۶ مرداد ۰۱ ، ۰۳:۰۷ سثد میلاد مولی

سلام این کتابی که شما گذاشتین رو میشه تهیش کرد 

پاسخ:
وعلیکم السلام. PDF آن در فضای مجازی موجود است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Flag Counter