حقانیت شیعه و رد شبهات

نقد وهابیت و اهل سنت | نقد آیین زرتشتی و باستان گرایان | نقد مسیحیت | وبلاگ شخصی فرشید شرفی

حقانیت شیعه و رد شبهات

نقد وهابیت و اهل سنت | نقد آیین زرتشتی و باستان گرایان | نقد مسیحیت | وبلاگ شخصی فرشید شرفی

حقانیت شیعه و رد شبهات

فرشید شرفی | پژوهشگر قرآن، حدیث، کلام و ادیان و مذاهب

* به علت کمبود وقت از ترجمه ی متون درخواستی جدا معذوریم

* شبهات و سوالات علمی خود را در قسمت نظرات ارسال کنید تا در صف سوالات قرار گرفته و به آن پاسخ داده شود (به سؤالات تکراری به هیچ وجه پاسخ داده نمی شود)

* برای دسترسی آسان به موضوعات مورد نظرتان، از قسمت " طبقه بندی موضوعی " استفاده کنید

* در صورت خرابی و یا لود نشدن تصاویر و مطالب به ما اطلاع دهید

* نقل و درج مطالب موجود در وبلاگ به نام شخص یا مؤسسه ای خاص در هر تارنمای اینترنتی و غیر از آن شرعا حرام می باشد (نقل همراه با ذکر منبع یا بدون اشاره به شخص و مؤسسه ای خاص جایز می باشد)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

آل الشیخ صراط مستقیم هستند و هرکس از آنان پیروی نکند به جهنم خواهد رفت !


ما شیعیان بر مبنای قرآن و روایات معتبر دین خود را از پیامبر و اهل بیت بزرگوارشان علیهم السلام اجمعین می گیریم و حرکت در راه اهل بیت را حرکت در صراط مستقیم می دانیم و خروج از آن به منزله ی ضلالت و گمراهی است.بسیار مشاهده می شود که وقتی شیعیان می گویند آل محمد همان صراط مستقیم هستند،وهابیون در مقابل این کلام موضع می گیرند و در سدد رد آن بر می آیند اما اگر ظاهرا کسی بگوید " آل الشیخ " صراط مستقیم هستند و انحراف از آنان آتش جهنم را در پی دارد،غلو نیست و اشکالی بر این کلام وارد نیست ! ( آل الشیخ از طوایف عربستان سعودی هستند که مفتی اعظم عربستان در حال حاضر و محمد بن عبد الوهاب و جمعی از علمای وهابی عربستان سعودی از این طایفه هستند)

ولا ینبغی لأحد من الناس العدول عن طریقتهم، رحمة الله علیهم، ومخالفة ما استمروا علیه فی أصول الدین، فإنه الصراط المستقیم، الذی من حاد عنه فقد سلک طریق أصحاب الجحیم.

الدرر السنیة فی الاجوبة النجدیة،ج14،ص375

برای احدی از مردم شایسته نیست که از طریق و روش آل الشیخ عدول کنند و با آن چه آل الشیخ بر آن استمرار ورزیده اند مخالفت کنند.پس همانا آن صراط مستقیم است که اگر کسی از آن راه عول کند همانا راه اهل جهنم را پیموده است.

در ابتدای این مطلب آمده است :

من حسن بن حسین، وسعد بن حمد بن عتیق، وسلیمان بن سحمان، وصالح بن عبد العزیز، وعبد الرحمن بن عبد اللطیف، وعمر بن عبد اللطیف، وعبد الله بن حسن، ومحمد بن إبراهیم بن عبد اللطیف، وکافة آل الشیخ: إلى کافة إخواننا من علماء نجد، وإخوانهم المنتسبین، سلمهم الله تعالى وهداهم، السلام علیکم ورحمة الله وبرکاته.

الدرر السنیة فی الاجوبة النجدیة،ج14،ص374

همانطور که ملاحظه می کنید،این نامه را علمای آل الشیخ خطاب به سایر علمای نجد و مسلمانان نوشته اند !

علمای آل الشیخ در نامه ای که خطاب به سایرین می نویسند،خود را لازم الاطاعه می خوانند و راه خود را صراط مستقیم میخوانند و نتیجه ی عدول از آن را جهنمی شدن می دانند !
سبحان الله ! وقتی ما می گوییم اهل بیت و امیرالمومنین صراط مستقیم هستند ما را متهم به غلو و کذب می کنند اما کسانی که دستشان به خون هزاران بی گناه آلوده است و فتاوای عجیب غریب در کارنامه ی خود دارند،اینگونه در کمال وقاحت خود را لازم الاطاعه و صراط مستقیم می دانند !












نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Flag Counter