حقانیت شیعه و رد شبهات

نقد وهابیت و اهل سنت | نقد آیین زرتشتی و باستان گرایان | نقد مسیحیت | وبلاگ شخصی فرشید شرفی

حقانیت شیعه و رد شبهات

نقد وهابیت و اهل سنت | نقد آیین زرتشتی و باستان گرایان | نقد مسیحیت | وبلاگ شخصی فرشید شرفی

حقانیت شیعه و رد شبهات

فرشید شرفی | پژوهشگر قرآن، حدیث، کلام و ادیان و مذاهب

* به علت کمبود وقت از ترجمه ی متون درخواستی جدا معذوریم

* شبهات و سوالات علمی خود را در قسمت نظرات ارسال کنید تا در صف سوالات قرار گرفته و به آن پاسخ داده شود (به سؤالات تکراری به هیچ وجه پاسخ داده نمی شود)

* برای دسترسی آسان به موضوعات مورد نظرتان، از قسمت " طبقه بندی موضوعی " استفاده کنید

* در صورت خرابی و یا لود نشدن تصاویر و مطالب به ما اطلاع دهید

* نقل و درج مطالب موجود در وبلاگ به نام شخص یا مؤسسه ای خاص در هر تارنمای اینترنتی و غیر از آن شرعا حرام می باشد (نقل همراه با ذکر منبع یا بدون اشاره به شخص و مؤسسه ای خاص جایز می باشد)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

میرزا حسینعلی نوری (ملقب به بهاء الله - مدعی دروغین) و مشرک و مگس و مکار خطاب کردن مخالف خود!


مبلغان آیین جعلی بهائیت همواره ندای وحدت عالم انسانی و برابری و یگانگی انسان‌ها را سر داده و ادعای ادب دارند حال آن که پیشوای محبوبشان خطاب به منکران و مخالفان و منتقدان خود به روش دیگری رفتار می‌کرده است.


وی خطاب به یکی از منتقدان و مخالفان خود چنین می‌گوید:


ان یا حسین تزور الحسین و تقتل الحسین یا ایها الغافل المرتاب. انا اردنا حضورک فی العراق و جعلنا الاختیار بیدک فی ای محل ترید لتحضر و نظهر لک البرهان. انک تبلت و اذا جاء المیقات هبت الأرباح انک فررت یا ایها الذباب. اتینا بیتا قرر فیه الاجتماع و ما وجدناک یا ایها المشرک بالله مرسل الأریاح. لما رایت عجز نفسک اعتذرت یا ایها المکار. ما اردنا لقائک الآ لیتم حجة الله علیک و على من حولک لعل تسکن نار البغضاء فی صدرک وصدور الذین کفروا برب الارباب. انک اعرضت عن لقائی بعد الذی یشتاقه اهل الفردوس و اهل حظائر القدس سوف تبکی و تنوح و لا تجد لنفسک من مناص. ان اصبر حتى یاتیک الله بقهر من عنده سوف تاخذی نفحات العذاب و ترجع الى النیران.


نوری، میرزا حسینعلی نوری (ملقب به بهاء الله) (متوفای 1309 هـ)، آثار قلم اعلی، ج1، ص339 (لوح 97).


ای حسین به زیارت [امام] حسین آمده ای اما [امام] حسین را می‌کشی ای غافل شک کننده. ما می‌خواستیم در بغداد با تو ملاقات کنیم و اختیار محل ملاقات را بر عهده تو گذاشتیم تا بر تو اقامه برهان کنیم. اما وقتی زمان مقرر فرا رسید بادها شروع به وزیدن کردند و تو فرار کردی ای مگس. ما به خانه محل ملاقات آمدیم ولی تو را آنجا نیافتیم ای مشرک به خدای فرستاننده بادها. وقتی ناتوانی خود را دیدی عذر آوردی ای مکار. ما نخواستیم با تو ملاقات کنیم جز اینکه حجت را بر تو و اطرافیانت تمام کنیم تا آتش کینه در دل تو و دل آنان که به رب الارباب کافر شدند سکونت گزیند. تو از ملاقات با من رویگردان شدی بعد از اینکه اهل بهشت و حظائر قدس مشتاقش شدند. به زودی گریه و نوحه سر خواهی داد ولی جایی برای فرار پیدا نخواهی کرد. صبر کن تا خداوند با خشمی از جانب خودش پیش تو آید و بادهای عذاب تو را خواهند گرفت و به آتش جهنم باز خواهد گرداند.



نظرات  (۱)

۰۷ شهریور ۰۲ ، ۱۴:۳۵ رضایی رافضی

لعنت الله علیه.مشرک کذاب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Flag Counter