حقانیت شیعه و رد شبهات

نقد وهابیت و اهل سنت | نقد آیین زرتشتی و باستان گرایان | نقد مسیحیت | وبلاگ شخصی فرشید شرفی

حقانیت شیعه و رد شبهات

نقد وهابیت و اهل سنت | نقد آیین زرتشتی و باستان گرایان | نقد مسیحیت | وبلاگ شخصی فرشید شرفی

حقانیت شیعه و رد شبهات

فرشید شرفی | پژوهشگر قرآن، حدیث، کلام و ادیان و مذاهب

* به علت کمبود وقت از ترجمه ی متون درخواستی جدا معذوریم

* شبهات و سوالات علمی خود را در قسمت نظرات ارسال کنید تا در صف سوالات قرار گرفته و به آن پاسخ داده شود (به سؤالات تکراری به هیچ وجه پاسخ داده نمی شود)

* برای دسترسی آسان به موضوعات مورد نظرتان، از قسمت " طبقه بندی موضوعی " استفاده کنید

* در صورت خرابی و یا لود نشدن تصاویر و مطالب به ما اطلاع دهید

* نقل و درج مطالب موجود در وبلاگ به نام شخص یا مؤسسه ای خاص در هر تارنمای اینترنتی و غیر از آن شرعا حرام می باشد (نقل همراه با ذکر منبع یا بدون اشاره به شخص و مؤسسه ای خاص جایز می باشد)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

میرزا حسینعلی نوری (ملقب به بهاء الله - مدعی دروغین): در پیشانی افرادی که مرتکب سرقت می شوند نشانه ای بگذارید تا همه آن ها را بشناسند و به هیچ شهری راهشان ندهند!


همواره مشاهده می شود که پیروان آیین جعلی بهائیت به بسیاری از احکام فقهی اسلامی - از جمله در مساله ی سرقت - هجمه کرده و آن را مخالف حقوق شهروندی و حقوق بشر می خوانند! این در حالیست که میرزا حسینعلی نوری در مورد مجازات سارقان چنین می گوید:


قد کتب علی السارق النفی والحبس وفی الثالث فاجعلوا فی جبینه علامة یعرف بها لئلا تقبله مدن الله ودیاره إیاکم أن تاخذکم الرأفة فی دین الله.إعملوا ما أمرتم به من لدن مشفق رحیم.


نوری، میرزا حسینعلی (ملقب به بهاء الله) (متوفای 1309 هـ)، کتاب اقدس، ص 43.


تبعید و زندانی کردن سارق بر شما نوشته شده است.در مرحله ی بعدی در پیشانی سارق نشانه ای قرار دهید که با آن شناخته شود تا مردم شهرهای مختلف و سرزمین آن دزد وی را راه ندهند و قبول نکنند و مبادا در اجرای دین خدا رافت و مهربانی به خرج دهید! به آن چه از جانب خداوند دلسوز و مهربان به شما دستور داده شده عمل کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Flag Counter