حقانیت شیعه و رد شبهات

نقد وهابیت و اهل سنت | نقد آیین زرتشتی و باستان گرایان | نقد مسیحیت | وبلاگ شخصی فرشید شرفی

حقانیت شیعه و رد شبهات

نقد وهابیت و اهل سنت | نقد آیین زرتشتی و باستان گرایان | نقد مسیحیت | وبلاگ شخصی فرشید شرفی

حقانیت شیعه و رد شبهات

فرشید شرفی | پژوهشگر قرآن، حدیث، کلام و ادیان و مذاهب

* به علت کمبود وقت از ترجمه ی متون درخواستی جدا معذوریم

* شبهات و سوالات علمی خود را در قسمت نظرات ارسال کنید تا در صف سوالات قرار گرفته و به آن پاسخ داده شود (به سؤالات تکراری به هیچ وجه پاسخ داده نمی شود)

* برای دسترسی آسان به موضوعات مورد نظرتان، از قسمت " طبقه بندی موضوعی " استفاده کنید

* در صورت خرابی و یا لود نشدن تصاویر و مطالب به ما اطلاع دهید

* نقل و درج مطالب موجود در وبلاگ به نام شخص یا مؤسسه ای خاص در هر تارنمای اینترنتی و غیر از آن شرعا حرام می باشد (نقل همراه با ذکر منبع یا بدون اشاره به شخص و مؤسسه ای خاص جایز می باشد)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

پناه بردن ابن الجوزی (عالم سرشناس اهل سنت) به قبور صالحین و توسل در آن جا برای حل مشکلش!


ابن الجوزی (عالم مشهور اهل سنت) می نویسد:


وکثر ضجیجی من مرضی، وعجزت عن طب نفسی، فلجأت إلى قبور الصالحین، وتوسلت فی صلاحی، فاجتذبنی لطف مولای بی إلى الخلوة على کراهة منی، ورد قلبی على بعد نفور منی، وأرانی عیب ما کنت أوثره، فأفقت من مرض غفلتی ...


ابن الجوزی الحنبلی، جمال الدین ابوالفرج عبد الرحمن بن علی بن محمد (المتوفى 597 هـ)، صید الخاطر، ص130، تحقیق: أبی معاذ طارق بن عوض الله، الناشر: مدار الوطن للنشر، الطبعة: الأولى، 1437 هـ - 2016 م.


زمانی که از بیماری ام به فریاد آمدم و از درمان خودم عاجز ماندم به قبور صالحین پناه بردم و برای اصلاح امرم توسل کردم و لطف مولایم شامل حالم شد و مرا واداشت تا گوشه نشینی اختیار کنم با آن که آن را دوست نداشتم و قلبم پس از نفرتی که بود به من بازگردانده شد و عیب و نقص آن چه که آن را دوست داشتم به من نمایاند و سپس از بیماری غفلتم بیدار شدم ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Flag Counter