حقانیت شیعه و رد شبهات

نقد وهابیت و اهل سنت | نقد آیین زرتشتی و باستان گرایان | نقد مسیحیت | وبلاگ شخصی فرشید شرفی

حقانیت شیعه و رد شبهات

نقد وهابیت و اهل سنت | نقد آیین زرتشتی و باستان گرایان | نقد مسیحیت | وبلاگ شخصی فرشید شرفی

حقانیت شیعه و رد شبهات

فرشید شرفی | پژوهشگر قرآن، حدیث، کلام و ادیان و مذاهب

* به علت کمبود وقت از ترجمه ی متون درخواستی جدا معذوریم

* شبهات و سوالات علمی خود را در قسمت نظرات ارسال کنید تا در صف سوالات قرار گرفته و به آن پاسخ داده شود (به سؤالات تکراری به هیچ وجه پاسخ داده نمی شود)

* برای دسترسی آسان به موضوعات مورد نظرتان، از قسمت " طبقه بندی موضوعی " استفاده کنید

* در صورت خرابی و یا لود نشدن تصاویر و مطالب به ما اطلاع دهید

* نقل و درج مطالب موجود در وبلاگ به نام شخص یا مؤسسه ای خاص در هر تارنمای اینترنتی و غیر از آن شرعا حرام می باشد (نقل همراه با ذکر منبع یا بدون اشاره به شخص و مؤسسه ای خاص جایز می باشد)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

انتقاد آیت الله سید علی میلانی از رویکرد غلط در تقریب مذاهب و دانشگاهی که به نام ادیان و مذاهب به نشر مبانی فرق ضاله می پردازد!

قبلا در مورد دو رویکرد غلط افراطی و تفریطی در باب تقریب مذاهب اسلامی نوشتیم که می توانید مطلب مربوطه را در لینک زیر مطالعه بفرمایید:

http://al-shia.blog.ir/post/887

آیت الله سید علی میلانی در جشن نیمه ی شعبان 1439 هـ سخنان در بخشی از سخنرانی خود به نکات مهمی در این زمینه اشاره کردند که متن آن را به همراه کلیپ مربوطه قرار می دهیم.

کسانی در حوزه ی علمیه به عنوان وحدت، وحدت بین شیعه و سنی، مگر وحدت بین شیعه و سنی را کسی مخالف است؟ کسی بدش می آید از تقریب بین مذاهب؟ حالا وحدت که محال است.کسی بدش می آید از تقریب بین مذاهب؟ کسی با تقریب بین مذاهب مخالف است؟ آقا تقریب بین مذاهب که مقام معظم رهبری موسسه تاسیس کردند آیین نامه ای معین نکردند برای این کار؟ آقای بروجردی که پنجاه سال قبل مثلا نمی دانم هشتاد سال قبل این کار را در قاهره انجام دادند آیین نامه ای معین نکردند؟! نفرمودند چگونه باید بشود تقریب بین مذاهب؟ خب بنشینید فکر کنید.آقای عسکری یک جور می گفت.خدا رحمت کند آقای عسکری را.سید شرف الدین یک جور می گفت.خدا رحمتش کند.آقای شیخ محمد حسین کاشف الغطاء یک جور می گفت.همه ی این ها را والله من بلدم.بنشینید فکر کنید.آیا معنای تقریب بین مذاهب انکار حقائق مذهب است؟! کم رنگ کردن مبانی این مذهب است؟! این است تقریب بین مذاهب؟! خب یک عده ای هم آمده اند یک دانشگاهی تاسیس کرده اند به عنوان دانشگاه ادیان و مذاهب! تمام فرق ضاله حرف هایشان در آن جا مطرح می شود نقد هم نمی شود آن وقت پایان نامه در می آورند کتاب قطب راوندی را از اول تا آخر تکذیب می کنند.تمام معاجز پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت همه اش دروغ است! این [صحیح] است ؟! و امثال ذلک از کارهایی که در آن جا انجام شده است.این تقریب بین مذاهب است ؟! این تحقیق در ادیان و مذاهب است ؟!

لینک مشاهده ی کلیپ از آپارات:

https://www.aparat.com/v/VIOt1

لینک اصل سخنرانی از کانال رسمی سایت آیت الله سید علی میلانی:

https://www.aparat.com/v/2TxLu


نظرات  (۱)

سلام. شما که اهل پژوهش هستید، بهترست که درباره پایاننامه مذکور تحقیق بفرمایید که آیا واقعا ادعای مطرح شده: «آن وقت پایان نامه در می آورند کتاب قطب راوندی را از اول تا آخر تکذیب می کنند.تمام معاجز پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت همه اش دروغ است!»؛ درست است یا نه؟

 

پاسخ:
وعلیکم السلام. در این موضوع چند پایان نامه مشابه وجود دارد که در مورد یکی از آن ها که توانستم دسترسی پیدا کنم دقیقا همینگونه بود و بسیاری از کرامات اهل بیت علیهم السلام را معادل غلو معرفی کرده بودند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Flag Counter