حقانیت شیعه و رد شبهات

نقد وهابیت و اهل سنت | نقد آیین زرتشتی و باستان گرایان | نقد مسیحیت | وبلاگ شخصی فرشید شرفی

حقانیت شیعه و رد شبهات

نقد وهابیت و اهل سنت | نقد آیین زرتشتی و باستان گرایان | نقد مسیحیت | وبلاگ شخصی فرشید شرفی

حقانیت شیعه و رد شبهات

فرشید شرفی | پژوهشگر قرآن، حدیث، کلام و ادیان و مذاهب

* به علت کمبود وقت از ترجمه ی متون درخواستی جدا معذوریم

* شبهات و سوالات علمی خود را در قسمت نظرات ارسال کنید تا در صف سوالات قرار گرفته و به آن پاسخ داده شود (به سؤالات تکراری به هیچ وجه پاسخ داده نمی شود)

* برای دسترسی آسان به موضوعات مورد نظرتان، از قسمت " طبقه بندی موضوعی " استفاده کنید

* در صورت خرابی و یا لود نشدن تصاویر و مطالب به ما اطلاع دهید

* نقل و درج مطالب موجود در وبلاگ به نام شخص یا مؤسسه ای خاص در هر تارنمای اینترنتی و غیر از آن شرعا حرام می باشد (نقل همراه با ذکر منبع یا بدون اشاره به شخص و مؤسسه ای خاص جایز می باشد)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

دروغ بستن عبد اللطیف بن عبد الرحمن آل الشیخ (عالم وهابی مشهور) بر شیعیان در مورد زیارت قبر امام حسین علیه السلام

یکی از ویژگی های علمای مخالفین شیعه در هنگام مواجه شدن با تفکر مکتب اهل بیت آن است که متاسفانه به دروغ پردازی و تهمت زدن روی آورده و نسبت های خلاف واقع به شیعیان و مکتب اهل بیت علیهم السلام می دهند و اساسا اگر نگوییم دلیل اصلی شیعه کشی، حداقل یکی از اصلی ترین دلایل شیعه کشی در طول تاریخ همین دروغ پردازی های علمای مخالفین بوده است.

عبد اللطیف بن عبد الرحمن آل الشیخ از علمای مشهور وهابی با دروغ پردازی در مورد زیارت قبر امام حسین علیه السلام از سوی شیعیان چنین می نویسد :

وعندهم المشهد الحسینی، قد اتخذه الرافضة وثنا، بل ربا مدبرا وخالقا میسرا، وأعادوا به المجوسیة، وأحیوا به معاهد اللات والعزى، وما کان علیه أهل الجاهلیة.


وکذلک مشهد العباس، ومشهد: علی، ومشهد أبی حنیفة، ومعروف الکرخی، والشیخ عبد القادر، فإنهم قد افتتنوا بهذه المشاهد، رافضتهم وسنیتهم، وعدلوا عن أسنى المطالب والمقاصد، ولم یعرفوا ما وجب علیهم من حق الله الفرد الصمد الواحد.

علماء نجد الأعلام، الدرر السنیة فی الأجوبة النجدیة ، ج1، ص 385، جمع: عبد الرحمن بن محمد بن قاسم العاصمی القحطانی النجدی ، الطبعة: الاولی، 1420هـ/1999م.

محل شهادت [امام] حسین در عراق است که روافض آن را به منزله ی بت، بلکه پروردگاری مدبر و خالقی میسر قرار داده اند و به واسطه ی آن آیین مجوسی گری را بازگردانده و آداب و رسوم زمان لات و عزی و آن چه که اهل جاهلیت بر آن بودند را زنده ساخته اند.


و همچنین مقبره ی شهادت عباس و علی و مقبره ی ابوحنیفه و معروف کرخی و شیخ عبد القادر که روافض و اهل سنت فریفته ی این مقابر شده اند و از نورانی ترین آموزه ها و مقاصد شریعت روی گردانده اند و آن چه که از حق خداوند بی نیاز و یکتا و یگانه بر آنان واجب شده است را ندانسته اند.

به راستی کدام شیعه ای مقابر اهل بیت علیهم السلام را در حکم پروردگار و رب مدبر و خالق می داند ؟!

نظرات  (۱)

سلام خدا قوت
پاسخ:
وعلیکم السلام.ممنون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Flag Counter