حقانیت شیعه و رد شبهات

نقد وهابیت و اهل سنت | نقد آیین زرتشتی و باستان گرایان | نقد مسیحیت | وبلاگ شخصی فرشید شرفی

حقانیت شیعه و رد شبهات

نقد وهابیت و اهل سنت | نقد آیین زرتشتی و باستان گرایان | نقد مسیحیت | وبلاگ شخصی فرشید شرفی

حقانیت شیعه و رد شبهات

فرشید شرفی | پژوهشگر قرآن، حدیث، کلام و ادیان و مذاهب

* به علت کمبود وقت از ترجمه ی متون درخواستی جدا معذوریم

* شبهات و سوالات علمی خود را در قسمت نظرات ارسال کنید تا در صف سوالات قرار گرفته و به آن پاسخ داده شود (به سؤالات تکراری به هیچ وجه پاسخ داده نمی شود)

* برای دسترسی آسان به موضوعات مورد نظرتان، از قسمت " طبقه بندی موضوعی " استفاده کنید

* در صورت خرابی و یا لود نشدن تصاویر و مطالب به ما اطلاع دهید

* نقل و درج مطالب موجود در وبلاگ به نام شخص یا مؤسسه ای خاص در هر تارنمای اینترنتی و غیر از آن شرعا حرام می باشد (نقل همراه با ذکر منبع یا بدون اشاره به شخص و مؤسسه ای خاص جایز می باشد)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

عبد المحسن بن حمد العباد البدر (عالم مشهور وهابی) و لزوم پنهان کردن برخی حقایق از مردم!

یکی از ویژگی های بارز علمای مخالفین شیعه در طول تاریخ، تلاش شدید آنان برای مخفی نگاه داشتن حقایق از عوام بوده است تا مبادا از حقیقت آگاه شده و راه صحیح را در پیش گیرند.این تلاش آنان تا جایی پیش رفته که حتی در مورد مسائل فقهی فرعی نیز همین روش را در پیش گرفته اند !

عبد المحسن البدر - عالم مشهور وهابی - می نویسد :

ومن المعاصرین الشیخ العلامة المحدث محمد ناصر الدین الألبانی، لا أعلم له نظیرا فی هذا العصر فی العنایة بالحدیث وسعة الإطلاع فیه، لم یسلم من الوقوع فی أمور یعتبرها الکثیرون أخطاء منه، مثل اهتمامه بمسألة الحجاب وتقریر أن ستر وجه المرأة لیس بواجب، ولو کان ما قاله حقا فإنه یعتبر من الحق الذی ینبغی إخفاؤه؛ لما ترتب علیه من اعتماد بعض النساء اللاتی یهوین السفور علیه ...

البدر، عبد المحسن بن حمد،رفقا أهل السنة بأهل السنة،ص 304.

و از معاصرین شیخ علامه محدث محمد ناصر الدین البانی می باشد که که من در این دوران همانندی برای او از جهت توجه به حدیث و وسعت اطلاعاتش در این مورد سراغ ندارم و حتی وی نیز از ارتکاب اعمالی که بسیاری آن را خطا می دانند مصون نمانده است.مانند اهتمام وی به مساله ی حجاب و این که پوشاندن صورت زن واجب نیست و گرچه سخنی که وی گفته حق است اما سخن حقی به حساب می آید که به دلیل آن چه ممکن است از اعتماد زنانی که می خواهند نقاب از چهره شان بردارند رخ دهد، شایسته است مخفی نگاه داشته شود.

نظرات  (۲)

۰۴ تیر ۹۷ ، ۲۳:۱۴ فریباخانم
سلام و احترام
ببخشید از علمای شیعه در طول تاریخ کسی  پوشوندن صورت بانو رو واجب دونسته یا نه؟
ممنون
پاسخ:
وعلیکم السلام.بله برخی از فقهاء بوده اند که پوشاندن صورت برای زن رو واجب میدونسته اند مثل آیت الله خوئی.

موفق باشید.
۰۴ تیر ۹۷ ، ۲۳:۳۸ فریباخانم
دلیل اینکه پرسیدم این بود که مبلغین بهایی از طاهره قره العین به عنوان اولین زن سنت شکن و پیشگام آزادی بانوان!؟ یاد می کنند که در گردهمایی بدشت با برداشتن روبند از صورتش به زعم اینها اولین گام رهایی زنان از قید حجاب رو برداشت.هرچی میگیم در فقه شیعه ما روبند نداریم،باز بر این ادعا پافشاری می کنند تا اینو قهرمان جلوه بدن.بخاطر همین این سوال پیش اومد که در طول تاریخ از علمای شیعه کسی روبند رو واجب دونسته یا نه؟
پاسخ:
بله بوده اند کسانی که واجب دانسته باشند اما نظر همه این نبوده و اختلافی بوده.بهائی ها هم بهتر هست در مورد افتضاح ازدواج با محارم پاسخی پیدا کنن و همچنین تناقضات پرشمارشون و بیسوادی رهبران شیطان صفتشون که نحو عربی هم بلد نبوده اند!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Flag Counter