حقانیت شیعه و رد شبهات

نقد وهابیت و اهل سنت | نقد آیین زرتشتی و باستان گرایان | نقد مسیحیت | وبلاگ شخصی فرشید شرفی

حقانیت شیعه و رد شبهات

نقد وهابیت و اهل سنت | نقد آیین زرتشتی و باستان گرایان | نقد مسیحیت | وبلاگ شخصی فرشید شرفی

حقانیت شیعه و رد شبهات

فرشید شرفی | پژوهشگر قرآن، حدیث، کلام و ادیان و مذاهب

* به علت کمبود وقت از ترجمه ی متون درخواستی جدا معذوریم

* شبهات و سوالات علمی خود را در قسمت نظرات ارسال کنید تا در صف سوالات قرار گرفته و به آن پاسخ داده شود (به سؤالات تکراری به هیچ وجه پاسخ داده نمی شود)

* برای دسترسی آسان به موضوعات مورد نظرتان، از قسمت " طبقه بندی موضوعی " استفاده کنید

* در صورت خرابی و یا لود نشدن تصاویر و مطالب به ما اطلاع دهید

* نقل و درج مطالب موجود در وبلاگ به نام شخص یا مؤسسه ای خاص در هر تارنمای اینترنتی و غیر از آن شرعا حرام می باشد (نقل همراه با ذکر منبع یا بدون اشاره به شخص و مؤسسه ای خاص جایز می باشد)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

البانی سَلَفی : جنبش حماس فلسطین ، اسلامی نیست و پیروی از آن لازم نیست!

همواره دیده ایم که یاران حقیقی مظلومین در سراسر جهان ،پیروان مکتب اهل بیت - علیهم السلام - بوده اند و مخالفان شیعه تقریبا به جز ادعا کاری نکرده اند !


در مساله ی دفاع از فلسطین و آزادسازی آن از دست دشمنان اسلام نیز همین مساله صادق است و مخالفان شیعه نه تنها کمکی به مردم فلسطین و به آزادسازی آن نکرده اند، بلکه راه را برای صهیونیست ها باز کرده اند !


به سخنان البانی سَلَفی دقت کنید :


«إذا أمرت منظمة حماس فی فلسطین مثلا أحد أعضائه بعملیة استشهادیة فی الیهود فهل یقاس على أمر قائد الجیش لأحد من الجند بالإقتحام العدو إذا کان فیه مصلحة»
السائل: یعنی لو تصوّرنا أنّ منظمة کحماس تدعو للإسلام و تجاهد فی سبیل الله ... .
الشیخ: سبق الجواب یا أستاذ.
السائل: إذا کان هناک قادة لهم عسکریون وأوعدوا لبعض الأفراد أن یهاجموا فئة من الیهود؟
الشیخ: الله یهدینا وإیاکم الحرکة القائمة الیوم فی الضفة هذه حرکة لیست إسلامیة شئتم أو أبیتم لأنهم لو أرادوا الخروج لأعدو له عدته وین العدة ؟ العالم الإسلامی کله بیتفرج وهدول یُقاتلون ویذبحون ذبح النعاج والأغنام ثم نرید أن نبنی أحکام کأنها صادرة من خلیفة المسلمین ومن قائد الجیش الذی أمره هذا الخلیفة ونجی على جماعة مثل جماعة حماس هذه ونعطیهم الأحکام الفدائیة.ما ینبغی هذا بارک الله فیکم. نحن نرى أن هؤلاء الشباب یجب أن یحتفظوا بدمائهم لیوم الساعة مش الآن.


الأشقودری الألبانی، أبو عبد الرحمن محمد ناصر الدین (المتوفى 1420 هـ)، سلسلة الهدى والنور - الإصدار الرابع، الشریط رقم 489.


«زمانی که مثلا سازمان حماس در فلسطین یکی از اعضایش را به عملیات استشهادی در بین یهود امر کند آیا این مساله قابل مقایسه با دستور فرمانده ی لشکر به یکی از سربازان مبنی بر هجوم به دشمن در صورت وجود مصلحت می باشد؟»
سوال کننده : یعنی اگر تصور کنیم سازمانی مانند حماس که به اسلام و جهاد در راه خدا دعوت می کند .....
البانی : قبلا به این پاسخ داده ایم.
سوال کننده : اگر فرماندهانی نظامی داشته باشند که به بعضی از افراد دستور بدهند تا به گروهی از یهود حمله کنند ؟
البانی : خداوند ما و شما را هدایت کند.این جنبش موجود در کرانه ی باختری رود اردن (تشکیلات حماس) چه بخواهید و چه نخواهید اسلامی نیست.چرا که آن ها اگر قصد خروج [علیه اسرائیل] داشتند امکانات آن را فراهم می کردند.این امکانات کجاست ؟ تمام جهان اسلام فقط نظاره گر هستند و این ها می جنگند و کشته می شوند و همچون گوسفند ذبح می شوند و بعد ما می خواهیم احکامی را بنا کنیم که انگار از خلیفه ی مسلمانان و فرمانده ی سپاهی که آن خلیفه او را گمارده صادر شده است و به سمت گروهی مانند این سازمان حماس می آییم و به آن احکام فدائی می دهیم.چنین چیزی شایسته نیست.ما معتقدیم که واجب است این جوانان جانشان را تا زمان لازم حفظ کنند نه اینکه الان چنین کاری انجام دهند.


اینگونه است که البانی سَلَفی نه حماس را اسلامی می داند و نه پیروی از آن را لازم می داند و نه موافق عملیات استشهادی برای آزادسازی فلسطین می باشد !


به نظر شما چرا البانی به جای اینکه بگوید حماس امکاناتی ندارد و جهان اسلام نیز فقط نظاره گر است، به آل سعودِ تروریست پرور و کشورهایی که دست پرورده ی صهیونیزم هستند اعتراضی نمی کند که چرا به فلسطین کمک نمی کنند ؟!

مشاهده ی کلیپ مطلب فوق :

http://www.aparat.com/v/7fCL3

مطالعه ی مطلب فوق در سایت رسمی البانی :

http://www.alalbany.net/play.php?catsmktba=14077

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Flag Counter