حقانیت شیعه و رد شبهات

نقد وهابیت و اهل سنت | نقد آیین زرتشتی و باستان گرایان | نقد مسیحیت | وبلاگ شخصی فرشید شرفی

حقانیت شیعه و رد شبهات

نقد وهابیت و اهل سنت | نقد آیین زرتشتی و باستان گرایان | نقد مسیحیت | وبلاگ شخصی فرشید شرفی

حقانیت شیعه و رد شبهات

فرشید شرفی | پژوهشگر قرآن، حدیث، کلام و ادیان و مذاهب

* به علت کمبود وقت از ترجمه ی متون درخواستی جدا معذوریم

* شبهات و سوالات علمی خود را در قسمت نظرات ارسال کنید تا در صف سوالات قرار گرفته و به آن پاسخ داده شود (به سؤالات تکراری به هیچ وجه پاسخ داده نمی شود)

* برای دسترسی آسان به موضوعات مورد نظرتان، از قسمت " طبقه بندی موضوعی " استفاده کنید

* در صورت خرابی و یا لود نشدن تصاویر و مطالب به ما اطلاع دهید

* نقل و درج مطالب موجود در وبلاگ به نام شخص یا مؤسسه ای خاص در هر تارنمای اینترنتی و غیر از آن شرعا حرام می باشد (نقل همراه با ذکر منبع یا بدون اشاره به شخص و مؤسسه ای خاص جایز می باشد)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

دروغ بن جبرین ناصبی در مورد اعتقاد شیعه نسبت به برخی از صحابه و امهات المومنین



اصلی ترین عامل تکفیر و قتل شیعیان در طول تاریخ ، فتاوای تکفیری بوده که برخی از علمای مخالفین شیعه صادر کرده اند و نکته ی مهم آن که همان فتاوا نیز بر اساس دروغ و کذب صادر شده است ! یعنی برخی از علمای مخالفین شیعه و اکثریت سلفی ها و اهل الحدیث بر شیعه دروغ بسته اند و بر مبنای همان دروغی که خودشان بر شیعه بسته اند فتوا به قتل و تکفیر پیروان مکتب اهل بیت – علیهم السلام – داده اند !


در این مطلب به بیان یکی از نمونه های این دروغ از زبان وهابی ناصبی بن جبرین – لعنة الله علیه – می پردازیم.



بن جبرین وهابی – لعنة الله علیه – پس از آن که غالب شیعیان را مشرک می داند و آن ها را مستحق قتل می داند (!!!) در مقام بیان دلیل برای این ادعای شیطانی خویش به دروغ هایی متوسل می شود و می گوید :



کما أنهم أیضا یطعنون فی أکابر الصحابة کالخلافاء الثلاثة وبقیة العشرة وأمهات المؤمنین ومشاهیر الصحابة کأنس وجابر وأبی هریرة ونحوهم فلا یقبلون أحادیثهم لأنهم کفار فی زعمهم .....

http://www.ibn-jebreen.com/fatwa/vmasal-11092-.html

همانطور که آن ها (شیعیان) به بزرگان صحابه مانند خلفاء ثلاثه و بقیه ی عشره ی مبشره و امهات المومنین و مشاهیر صحابه مانند انس و جابر و ابو هریره و مانند آن ها طعن می زنند و احادیث آن ها را قبول نمی کنند چون به زعم شیعیان این افراد کافر هستند .....

بن جبرین ناصبی – لعنة الله علیه – در این ادعای خویش متوسل به دروغ هایی شده که به آن ها اشاره می کنیم.

الف) بن جبرین می گوید شیعیان به خلفاء ثلاثه و بقیه ی عشره ی مبشره طعن می زنند و در پایان می گوید آنان را کافر هم می دانند و احادیثشان را قبول نمی کنند ! سوال ما این است که مگر امیر المومنین (ع) طبق اعتقاد مخالفین شیعه داخل در عشره ی مبشره نیست ؟! مگر شیعه به امیر المومنین (ع) طعن می زند ؟! الله اکبر از چنین دروغ احمقانه ای که یک شیخ ناصبی – لعنه الله – به خورد عوام می دهد !

ب) بن جبرین – لعنة الله علیه – می گوید شیعیان به امهات المومنین طعن می زنند و آن ها را تکفیر می کنند و احادیثشان را هم قبول نمی کنند ! الله اکبر ! ظاهرا از دید این ناصبی فقط و فقط جناب " عائشة " ام المومنین است ! کجا و در کدام کتاب شیعیان به عنوان نمونه " ام المومنین خدیجه " سلام الله علیها یا " ام المومنین ام سلمة " سلام الله علیها را تکفیر کرده اند یا به ایشان طعن زده اند ؟! در جلالت قدر و محترم بودن اکثر امهات المومنین در نزد شیعه ی امامیه – انار الله برهانهم – به خصوص ام المومنین خدیجه صلوات الله علیها کوچک ترین شکی نیست اما این ناصبی از آن جا که فتوا به قتل شیعیان داده است به چنین دروغ هایی متوسل می شود تا سخن شیطانی و باطلش را توجیه کند.

ج) بن جبرین ناصبی – علیه الهاویة – در ادامه می گوید شیعیان به بزرگان صحابه طعن می زنند و آن ها را کافر می دانند و احادیثشان را هم قبول نمی کنند و در ضمن این افراد نام " جابر بن عبد الله الانصاری " رضوان الله علیه را نیز می آورد ! ظاهرا این ناصبی – لعنة الله علیه – کوچک ترین تحقیقی نیز قبل از دروغ گویی انجام نداده تا حداقل دروغ قوی تری بگوید ! جابر بن عبد الله انصاری – رضوان الله علیه – از ممدوحین و افراد جلیل القدر صحابه در نزد شیعه ی امامیه – انار الله برهانهم – می باشد که جایگاه و احترام خاصی در نزد شیعه دارد اما بن جبرین ناصبی – لعنه الله – بر شیعه دروغ بسته تا عوام را هر چه بیشتر در راستای شیعه کشی و تفرقه و فتنه انگیزی تحریک کند.

لعن الله الکذابین .....

رونوشت :

ندای سنت | پایگاه رسمی حوزه علمیه دارالعلوم زنگیان سراوان

اسلام تکس | بانک مقالات اسلامی و پاسخ به شبهات

کتابخانه عقیده

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۵
فرشید شرفی | Farshid Sharafi

نظرات  (۱)

احسنت ~ خدا حفظتان کند
پاسخ:
با تشکر. موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Flag Counter