حقانیت شیعه و رد شبهات

نقد وهابیت و اهل سنت | نقد آیین زرتشتی و باستان گرایان | نقد مسیحیت | وبلاگ شخصی فرشید شرفی

حقانیت شیعه و رد شبهات

نقد وهابیت و اهل سنت | نقد آیین زرتشتی و باستان گرایان | نقد مسیحیت | وبلاگ شخصی فرشید شرفی

حقانیت شیعه و رد شبهات

فرشید شرفی | پژوهشگر قرآن، حدیث، کلام و ادیان و مذاهب

* به علت کمبود وقت از ترجمه ی متون درخواستی جدا معذوریم

* شبهات و سوالات علمی خود را در قسمت نظرات ارسال کنید تا در صف سوالات قرار گرفته و به آن پاسخ داده شود (به سؤالات تکراری به هیچ وجه پاسخ داده نمی شود)

* برای دسترسی آسان به موضوعات مورد نظرتان، از قسمت " طبقه بندی موضوعی " استفاده کنید

* در صورت خرابی و یا لود نشدن تصاویر و مطالب به ما اطلاع دهید

* نقل و درج مطالب موجود در وبلاگ به نام شخص یا مؤسسه ای خاص در هر تارنمای اینترنتی و غیر از آن شرعا حرام می باشد (نقل همراه با ذکر منبع یا بدون اشاره به شخص و مؤسسه ای خاص جایز می باشد)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

اعتراف فاضل مازندرانی (مبلغ و نویسنده ی مشهور بهائی) به امی نبودن علی محمد باب (مدعی دروغین)


یکی از ادعاهای طرفداران آیین های جعلی بابیت و بهائیت، امی بودن علی محمد باب (مدعی دروغین) می باشد.


و در میان طائفه ی شیعیان عموما مسلم است که ابدا حضرت در هیچ مدرسه ای تحصیل نفرمودند و نزد کسی اکتساب علوم نکردند و جمیع اهل شیراز گواهی می دهند.


مفاوضات عبدالبهاء، ص19و20.


و چون در میان مردم مشهور به عدم تعلیم و تعلم بوده، در نظر ناس این قضیه خارق العاده جلوه کرده، بعضی از ناس به او گرویدند ...


مقاله ی شخصی سیاح، ص2.


این در حالیست که فاضل مازندرانی (مبلغ و نویسنده ی مشهور بهائی) چنین اعتراف می کند:


و چون تلمذ سید باب به صغر سن در مکتب شیراز نزد معلمی کامل به وضع و مقدار درخور آن ایام مسلم در تاریخ و حضور چندی در محضر درس حاجی سید کاظم رشتی به کربلا در ایام شباب نیز مصرح در کلمات خودشان است و آثار خطی به غایت زیبایشان در دسترس عموم می باشد، مرادشان از امیت این است که تحصیلات علمیه به ترتیب و تدرج از مقدمات به درجه ی عالیه به نوعی که معمول و متداول ایام بود مانند شیخ احسائی و سید رشتی و علما "اصحابشان و غیرهم از علماء" ننمودند و این را به تشبیه و تقریب به حال جد امجد اعلای خود امیت گفتند ...


اسرار الآثار خصوصی (حرف الف)، ج1، ص191و192.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Flag Counter